Pages

Cumartesi, Aralık 29, 2012

Gidişim Suskun Olabilir ama..

  Süresiz olarak ara verdiğim blog hayatıma aniden geri dönüş yapıyorum!
Kimsenin pek umrunda değil farkındayım ama ben acaip heveslendim bu duruma. Nedendir diye sorarsanız -ki sormazsınız biliyorum,Bu dönem içerisinde çok fazla makyaj-moda blogu takip ettim. Durum öyle bir hale geldi ki beğenilen ürünleri not alıp,onların peşinden gider oldum. Ve açıkçası fikirlerine güvenipte aldığım hiçbir ürün beni yanıltmadı.

Önceden yazdığım tüm postları bir süre önce silmiştim,genel olarak içimi kustuğum,eğlenceli postlar olarak görüyordum onları. Bloguma ara verdiğimden beri hayatımdaki en büyük değişiklik evlenmem oldu :) Evlilik hazırlıkları aşamasında sosyal ağlardaki tüm üyeliklerimden bir anda kurtuldum. Blog,twitter,facebook.. Şu anda twitter ve facebook'a hala sıcak bakmıyorum. Blog olduktan sonra eksikliklerini de hissedeceğimi zannetmiyorum açıkçası..  Ve hazır evlilik konusu açılmışken uzun süredir içimde sakladığım bir konuyu paylaşmak istiyorum. "Soğanların pembeleşmesi" terimini kim çıkarttıysa Allah onu bildiği gibi yapsın! Yalan çünkü! Öyle birşey yok canım! Yeni evlenmiş birisine lütfen bu terimi kullanmayınız! :)

Neyse efenim,hiçbir zaman çok fazla modayı takip eden ya da inanılmaz bakımlı birisi olmadım ama her zaman makyaj malzemelerine ve güzel olan her şeye karşı bir (bir terazi burcu olaraktan) ilgim oldu.  O yüzden bundan sonrasında elimden geldiğince ben de hem arada bir içimi dökeceğim hem de kullandığım birkaç ürüne burda yer vereceğim

Bu süreç içerisinde beni yazı yazmaya tekrar özendiren tüm makyaj blogu sahibelerine bir teşekkürü borç bilirim :) Yaktınız beni :)

Sonuç olarak;
Gidişim suskun olabilir ama... Dönüşüm de pek bir şeye benzemedi açıkçası..  :)

2 yorum:

  1. Aramıza hoşgeldin bende senin gibi yeniyim ve büyük bir hevesle başladım :) Bence hepimiz gayet güzel işler çıkarırız merak etme.

    http://cansudandunyaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ve inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...