Pages

Pazar, Şubat 24, 2013

Avon Advense Tecniquies Moroccan Argan Oil - Yorumu

Merhaba,
Geçenlerde size bir yazımda Avondan argan yağı saç serumu aldığımı yazmıştım. Yazı için tık..
Bu serumu 3-4 haftadır kullanıyorum ve artık yorum yapma hakkına sahibim:)
Tek kelimeyle benim  için mükemmel...
Daha öncede bu tip ürünler kullandım,kokusu onlar kadar kalıcı değil fakat güzel kokuyor. Ben ıslak saçımın havluyla nemini aldıktan sonra uçlarına yediriyorum. Diplere sürmemeye dikkat ediyorum çünkü saçım yağlanmaya çok müsait. Bu ürünün yapısından daha öncede bahsetmiştim. Yağ gibi ama kısa sürede saç tarafından emilerek normal bir hale dönüyor.

Sevdiğim yanları :

  • Dalgalı-kıvırcık arası kolay elektriklenen saçlarım var. Saçımı yıkadıktan sonra kendi halinde kurumaya bırakırsam kıvır kıvır elektrikli bir bonus kafa oluyorum normalde. Fakat bu ürünü kullandığımdan beri yumuşacık,hafif dalgalı saçlarım oluyor. Elektriklendirmiyor,
  • Ürünü uyguladıktan sonra saçlarım inanılmaz kolay taranıyor -ki benim saçlarım çok çabuk karışır,düğüm olur. Ama bu durum,bu serumla ortadan kalktı,
  • Ürünü uygulayıp,saçları kuruttuktan sonra çok kolay şekil alıyor. Düzleştirme işini çok rahat hallediyorum,
  • Kesinlikle saçları ekstra yağlandırmıyor,
  • Pırıl pırıl,parlak saçlar yaratıyor
  • Fiyatı yaptığı işe göre uygun.
Olumsuz yanı bence yok tamamen benim istediğim gibi bir performans sergiliyor.Ben indirimdeyken bu ürünü 7 liraya almıştım. Bittiğinde tekrar seve seve almayı düşünüyorum..


1 yorum:

  1. Ben de aldım bundan. Urban Care'inkini kullanıyordum ama sanırım bunu denemeye başlayacağım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...