Pages

Pazar, Şubat 10, 2013

Avon Alışverişim#1

Merhabalar,
Kozmetik çılgınlığım son süratla devam ediyor. Artık Avon ürünlerine de ulaşabiliyor olmam gerçekten benim için çok tehlikeli bir durum :)Kendimi frenleyerek yavaş yavaş indirim dönemlerinde coşmayı düşünüyorum.

Gelelim aldıklarıma:

 
 
  • Avon Extra Lasting Fondöten : Vaad ettiği gibi kalıcılığı fena değil,gün sonunda tam olarak durmasa da en azından yüzde bölge bölge koyu noktalar olmuyor.(Bir çok fondötende bu sorunu yaşadım) En açık rengini almama rağmen sarımsı ve bana koyu gelen bir rengi var. Bendeki rengi "Ivory". Biraz fazla sıvı gibi o yüzden de az miktar ürün yeterli oluyor. Kapatıcılığı orta denebilir. Çift kat uygulamada kapatıcılıkta iyi sonuçlar elde edilebiliyor.Yüzdeki hissi ve hafif olması artı yönleri. Peki bir daha alır mıyım? Daha açık bir rengi olsaydı;Evet.. (Yazısını daha sonraki günlerde yazmayı düşünüyorum)

  • Avon Clear Skin Sivilce Görünümü Düzgünleştirici Jel : Henüz 2 kere kullanma imkanım oldu. O yüzden "çok güzel" ya da "çok kötü" gibi bir yorum yapamayacağım. Ama gözle görülür bir etkisi var. Sivilceleri kurutuyor,küçültüyor ve kabuk bağlayarak (ben patlattığım için kabuk bağlıyor:) söndürüyor.  Sabah uyandığımda sürdüğüm yerlerdeki ürün kalıntısı soyularak dökülüyor ve gerçekten yüzde pürüzsüz bir his bırakıyor. Uzun süreli kullanımdan sonra tekrar almayı düşünebilirim.

  • Avon Advense Techniques Morocco Oil : Son dönemde Argan yağının methini çok fazla duyduğumdan hazır indirimdeyken bu ürünü denemek istedim. Önceden olsa "yağ" olarak geçen bir ürünü hayatta almazdım herhalde. Fakat bundan yaklaşık 1 sene önce bu ürünle aynı skalada bir ürünle tanıştım. Düğünümden önceydi ve saçlarım belime kadar olduğundan acil olarak bakıma ihtiyacı vardı. Şans eseri bir bakım serumuyla tanıştım fakat kuaför ürünü olduğu için sonrasında hiçbir yerde bulamadım. Ele alındığında tam anlamıyla "vıcık vıcık" bir yağdan ötesi değildi benim için, hatta "ben bunu kesinlikle saçıma sürmem" demiştim.Fakat saçta yarattığı mucizeler ve kokusu inanılmazdı:) Bunun da öyle bir ürün olabileceğini düşünerek aldım ve haksız çıkmadım. Kokusu onun kadar güzel değil tabi ama önemli olan ürünün saçtaki etkileri. Aynı yumuşaklık,aynı canlı görüntü,aynı şekil verme kolaylığı.. Yani kısacası kesinlikle tekrardan alacağım ürünler arasında Argan yağlı saç serumum :) (Görüntüsü vardı ama teknik aksaklıklar yüzünden maalesef ekleyemedim.)

  • Avon Açılı Allık Fırçası ve Fondöten Fırçası:  Açıkçası ben o allığı komple içine çeken,orda burda 3-5 liraya satılan fırçalar dışında pek bir fırça bilmezdim :) Makyajla alakam olmasına rağmen,makyajın her aşaması için bir fırça olduğunu bir süre önce zaman önce öğrendim. Bunda sıkı takip ettiğim makyaj bloglarının büyük payı var tabi ki:) Bu yüzden kullanımlarını öğrenmek amacıyla daha ekonomik markalardan tercih yapmaya karar verdim. Avon'un bu iki fırçasından açıkçası memnun kaldım. Fondöten fırçasını acelem olmadığında keyifle kullanıyorum -ki bence kendisi concealer kullanımı içinde gayet uygun. (İtiraf ediyorum;ben yaklaşık 3 haftadır sadece bu amaç için kullanıyorum :) Allık fırçası açılı olduğundan açıkçası doğru kullanıp kullanmadığımdan emin değilim. Tek bildiğim demin bahsettiğim o fırçalarla tek renk allık sürebilirdik. Pembeyse o pembe fırçada kalır,farklı ne renk sürmeye çalışırsan çalış o pembe alttan pörtlerdi. Bu fırça kesinlikle allığı tutmuyor. Tamamen yüze yayıyor ve bence allığın yüzde üzün ömürlü olmasını sağlıyor. Pudra fırçasını da kesinlikle edinmeyi düşünüyorum. Bir sonraki adımım da Ecotools fırçalar olacak sanırım.

  • Avon Kalem Ruj :  Bu rujların sanırım 4-5 rengi vardı. Ben genel olarak kırmızı-pembe tonlarını sevdiğimden "reddy to go" isimli ruju tercih ettim ve kalıcılığını çok beğendim. Renkse hafif vişneye kaçan bir kırmızı. Yani tam istediğim gibi :) Pembesini de almayı düşünüyorum.

2 yorum:

  1. aynı fırçaları bende aldım..
    Gayet güzeller..

    YanıtlaSil
  2. Evet benim de alalı 2-3 hafta oldu ve gayet memnunum. Hatta sattığım arkadaşlar da çok memnun olduklarını söylüyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...