Pages

Perşembe, Şubat 14, 2013

Fondoten Karşılaştırması


Merhabalar,
Bugün elimde olan uygun fiyatlı 3 fondotenin karşılaştırmasını yapacağım.
Ürünlerimiz:
  1. Avon Extra Lasting
  2. Golden Rose Satin Smooting Fluid Foundation
  3. Essence Stay All Day

Avon Extra Lasting

Akışkan bir yapıya sahip,vaadettiği gibi kalıcılıkta ortadan bir tık yukarda. Daha önceden de söylediğim gibi en açık rengi bile açık tenlilere biraz koyu gelebiliyor. Ürün akışkan olduğundan az bir miktar ürün bile çok rahat yüze yayılıyor.




 


                                                             Bileğimde dağıtılmamış hali
 



Golden Rose Satin Smooting Fluid Foundation:
Şunu söylemeliyim ki fiyatına göre gerçekten performasını çok beğendiğim bir ürün. Renk olarak tam istediğim gibi. Spf 15 içeriyor. Biraz daha katı yapılı,yoğun bir fondoten.





Essence Stay All Day:

Aynı renk ve kalıcı olmama problemini bu fondotende de yaşadım. Çok beğenen olduğunu okumuştum ama maalesef bende işe yaramadı.  En  açık rengi almama rağmen yüzümde çok sarı kalıyor,günün sonunda öbek öbek suratımda birikiyor. Avon gibi biraz daha akışkan yapıda.







Uzun lafın kısası benim tercihim kesinlikle Golden Rose'dan yana. Hem kapatıcılık,hem renk ,hem de kalıcılıkta benim gönlümü çalmayı başardı. Eğer uygun fiyatlı bir fondoten istiyorsanız kendisi tavsiyelerim arasında.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. önceden fondoten en favori makyaj malzememdi bnmde
    ama bb kremler çıktığından beri
    henüz bitmemiş fondotenlerimi yeni aldığım paketini dahi açmadıklarımı bile tarihinin geçmesine az zaman var diye doldurdum çöpe :)
    bb krem fondotenden fazlasını veriyoken ne gerek varki bunlara diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en güzelini yapıyorsun. Benim cildim beyaz olduğundan en ufak kızarıklıkta (ki surekli kızarıklıklarım oluyor) kapatma ihtiyacı duyuyorum ve fondoten kullanıyorum. BB kremlerden önerebileceğin var mı orta derecede kapatıcılık sağlayan?

      Sil
  2. Merhaba canım,golden rose'u araştırırken rastladım bloguna :) İyi ki de rastladım.Ben de bloggerım.Sendeki kaç numara? Ben bir ton açığını almayı düşündüm sendekinin.Kaç almalıyım sence?İnternetten sipariş edeceğim de.

    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  3. Maille cevap vermiştim fakat şunu da söyleyeyim eğer çok beyaz tenliysen ve varsa bir ton açığını alabilirsin. Ben eğer varsa bir dahakine öyle düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba,
    golden rose fondötenin numarasını öğrenebilir miyim
    teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Golden rose'un Numarası 27 :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...