Pages

Pazar, Şubat 24, 2013

Komili Kremli Şampuan

Merhabalar,
Bugün size uzun zamandır aradığım ve sonunda bulduğum şampuanı tanıtmak istiyorum. Öncelikle şunu söylemem gerek,yıllarca Pantene hayranı biri olarak yaşadım. Okulda,dershanede,iş yerinde hepimiz saçını savurduğunda mis gibi kokular gelen insanların Pantene kullandığını tahmin edebiliriz. Özellikle ben okul yıllarındayken saçları mis gibi Pantene kokanlara bayılırdım. Kendi saçımın kokusu bana gelmezdi çünkü. Ama bir gerçekte şuydu: Pantene benim saçlarıma sadece ilk birkaç kullanımda iyi geliyordu. 3-4 yıkamadan sonra ne yumuşaklığından,ne de saçtaki o güzel kokusundan eser kalmıyordu. Zaman içinde bir çok şampuan değiştirdim. Saçlarımı 18 yaşımdayken boyamaya başladığımdan hep değişik arayışlar içerisinde oldum. Çok uzun bir süre Gliss'in (schwarzkopf)şampuanlarını,kremlerini,kürlerini kullandım. Memnun kalmadım da diyemem. Sonrasında Elseve'e geçiş yaptım,sonra arada bir yine Pantene ve birkaç yıkamalık muhteşem yumuşak saçlar..

Bundan 1-2 ay öncesinde tavsiye üzerine Wella ProSeries şampuanı denedim ki,gerçekten bana hiç iyi gelmedi. Saçlarımı düzeltmem epeyce zaman aldı. O düzeltme aşamasında sağolsun bana Dove Şampuan yardımcı oldu.

Veeee en sonunda onunla tanıştım...
İyi ki  de tanışmışım. Yine annemin ve bir arkadaşımın tavsiyesi ile Komili Şampuan kullanmaya başladım. Kendisi Krem içerikli bir şampuan. Benim saçlarım kıvırcık ve çok çabuk karışan bir yapıda olduğundan "ben krem kullanmadan asla banyodan çıkamam saçlarım kazık gibi olur" derken bu mucize kurtarıcım oldu. Saçlarımı yumuşacık yapıyor. Ekstra bir krem kullanmama gerek kalmıyor.

Benim saçımı yeni yıkadığım anlarda bile saç diplerimin kaşınma gibi bir problemi vardı. Hele hele bazı şampuanlarda bu sorunu çok yaşıyordum. Komili ile bu tamamen ortadan kalktı. Birkaç arkadaşa daha tavsiye ettim ve herkes gayet memnun. Benim ilk kullandığım Zeytinyağı ve Ballı olandı (Yıpranmış saçlar için). Şu an Zetinyeğı ve Nar olanı(Boyalı saçlar için) kullanıyorum ki-kokusu da çok hoşuma gidiyor. Fiyat-performans açısından gayet başarılı bir ürün. Fiyatı sanırım 5.40 gibi bir şeydi. 

Dip not : Birkaç kişi ilk denediğinde saçlarını çok sertleştirdiğini söyledi fakat 1-2 yıkamadan sonra fikirleri tamamen değişti.

Ben bu iki ürünü kullandım.Resimler Google İmages'ten alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...