Pages

Pazar, Mart 10, 2013

8 Mart Ganimetlerim..

Merhabalar,

8 mart indirimden herkesin aldıklarını 2 gündür deli gibi takip ediyorum. Cuma günü işten çıktığımda Watson'a mı Gratis'e mi gitsem bir türlü karar verememiştim. En sonunda Gratiste karar kıldım. Watsons'a (çok uzak olmamasına rağmen) gitmeye üşendim. Ana cadde üzerindeki Gratiste The Balm'ın standı tam kapının kenarında. Ben yanından geçerken resmen hüsrana uğradım,standtaki ürünlerin yerinde yeller esiyordu! Resmen talan etmişlerdi :)

Yılmadım Profilo Gratise gittim. Orda da durum pek farklı değildi.. Paletlerden sadece Balmbini kalmıştı.Görevliye bir umut kenarda köşede bir şey vardır diye "Bu paletler dışında bir şey kalmadı mı?" diye sordum. "Hanımefendi resmen bir saldırı yaşadık ancak bunlar kaldı" dedi. 3 gün olan indirimde yeni ürün gelip gelmeyeceğini sorduğumda ise "gelmez" cevabını aldım.. Ben de The Balmdan iki tane fırça alarak boynum bükük eve döndüm..

Akşam boyunca bloggerların Nudetude'larına,Meet Matt(e)'lerine bakarak iç geçirdim :)

Bu akşam üzeri aynı Gratise gittiğimde ne göreyim! Stand ağzına kadar dolu! Her şey var!
Ama gariptir ki bugün de havamda değildim herhalde çok fazla bir şey almadım.. Daha doğrusu ihtiyacım olanı almayı tercih ettim ilk defa.. Kendimi tebrik ediyorum :)

Gelelim aldıklarıma:




The Balm fırçalar: Pudra ve far fırçaları
The Balm - Ima Goodkisser ruj
Essence - All eyes on me rimel
The Balm - Schwing eyeliner


Yorumları yakında burada :)
Coming soon..
Sevgiler,saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...