Pages

Cuma, Mart 08, 2013

Bitirdim#1

Merhaba,

Ben çok fazla ürün bitirebilen biri değilim maalesef. Bloglarda her hafta kutu kutu ürün bitirip yayınlayanlara gıpta ile bakıyorum:) O yüzden bugün sadece bir ürünüm var ama bundan sonra bir bitirme dosyası yapıp o ürünlere ağırlık vererek elimdekileri bitirmeye çalışacağım.

Bugün bitirdiğim ürün Pastel 33 numaralı pudra.
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:


 
 
 
Bendeki rengi 33 numaraydı ve bana koyu geliyordu. Aslında görüntüsü çok aldatıcı alırken açık renk zannederek almıştım ama suratımda gerçekten koyu duruyordu. Geçen sene Kadınlar günü indiriminde almıştım ve biraz aceleye gelmişti sanırım. Ürün gördüğünüz gibi 11 gr. ve bitirmesi gerçekten zor oldu,onun altına şunun üstüne,biraz da yana diye diye bitirdim sonunda :) Bir daha almayı düşünmem çünkü elimde çok fazla ve istediğimi veren pudram var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...