Pages

Salı, Mart 19, 2013

Bitirme Dosyası#1

Merhabalar,

"Bitir beni" diye yalvaran ürünlerim var. Hele hele indirimde Carmina'dan aldığım o kadar çok ürünüm var ki anlatamam.. Bu yüzden küçük çaplı bir bitirme projesi yapıyorum kendime.. Ama diğer blogger arkadaşlar gibi ben bir şey almayacağıma söz vermiyorum maalesef :) Alırım çünkü biliyorum :)

Bitecek arkadaşlarla toplu bir hatıra fotoğrafı çekelim dedik :)

 
  1. Carmina Mineral Skin İllusion Fondoten : Kensine bayılıyorum. Renk tonu süper,kapatıcılıkta öyle. Fakat ben başka fondotenimle karıştırmıştım ve ondan sonra da hiç kullanmadım. Bir an önce bitmesi lazım.
  2. Golden Rose Silky Touch Compact Powder : Kendisiyle ilgili görüşlerimi şu yazımda belirtmiştim.  Ayrılmak zor olacak .
  3. Flormar Shine Gloss : Koyu pembe çok güzel bir renk bitirip vedalaşacağım.
  4. Carmina Minerals Allık : Yazısını yazmıştım bitirmeye çalışıyorum. Sevmediğimden değil alalı çok olduğundan.
  5. Stila Pocket Palatte  : Nefretlik! Bir şekilde bitecek. Yazısı şurda..
Hadi bakalım inşallah hepsi biter çabucak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...