Pages

Pazartesi, Mart 18, 2013

Carmina Minerals Allık / Yorumu

Küçük bir aradan sonra merhaba!
Bir kaç gündür planlanmış yazıların rehavetiyle buralarla pek ilgilenemedim. Bir de baktım ki Google Reader'ın kapanacağı haberiyle herkes Bloglovin hesabi oluşturmuş. Bu kaçışmayı görünce ben de hemen Bloglovin'e uçtum. Sayfanın sağında görüdüğünüz güzel mi güzel Eyfel kulesine tıklayarak beni ordan takip edebilirsiniz.

Efendim bugün ki ürünümüz Carmina Minerals serisinin allığı.
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:


 
Kendisi bayağı bereketli bir ürün. Bir seneyi geçmesine rağmen bitiremedim. Ama kararlıyım bitireceğim:) Mineral serisinde olduğundan sadece iki renk seçeneği vardı. Bende pembe olanını seçtim. Ama yine mineral olduğundan herhalde çok pembe bir renk vermiyor. Kalıcılığı fena değil ama tazelenmesi gerekiyor.  Bu aralar bitirme dosyası yaparsam ilk sırada yer alacak ürünlerimden bir tanesi kendisi :)
 
 
Sevgiler,saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...