Pages

Cumartesi, Mart 09, 2013

Diadermine Nemlendirici Krem / Yorumu

Merhabalar,

Nemlendiricilerle daha doğrusu kremlerle aslında aram hiç olmadı. Nemlendirmeden bihaber olarak senelerdir makyaj yapıyorum. Kuru ve hassas bir cilde sahibim ve makyajdan önce cildin nemlendirilmesi  gerektiğini tamamen bloggerlardan öğrendim (saygılar,sevgiler:) Tabi aynı şekilde makyajdan sonrasında da..

Önceden çok su içtiğimden çok fazla cildimin kuruduğunu hissetmiyordum ama son 7-8 aydır bazı günler 1 bardak bile su içmediğimden cildimdeki aşırı kurumayı hisseder oldum ve "artık vakti geldi" dedim.

İndirimde bulduğumdan Diadermine nemlendiriciyi denemek için birkaç ay öncesinde aldım.
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:



Açıkçası kendisi ile hiçbir problem yaşamadım,bende herhangi bir sivilce sorunu yaratmadı. Nemlendirmesi de sabah-akşam kullanılırsa yeterli oluyor. Kokusu rahatsız edici değil -ki bu benim için çok önemli. Yüzde ağır bir his yaratmıyor.

Ben indirimdeyken iki tanesini 16.90'a almıştım.

Diadermine ürünleri ile ilgili bilgisi olan varsa yorum yaparsa sevinirim..

1 yorum:

  1. Hassas/karma cilde sahibim ve bende bu kremi kullanıyorum aylardır. Başka yüz kremleri denediğimde sivilcelenme yaptı. Ama bunda hiçbir sıkıntı yaşamadım. Bende memnun kaldım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...