Pages

Cumartesi, Mart 02, 2013

Essence - Breaking Dawn / Reneesme Red Allık

Merhabalar,
Essence bloggerlar tarafından hayatıma sokulmş,Gratislerde ki standlarına gittiğimde de hem ambalajlarıyla hem de fiyatlarıyla gönlümü çalmış bir marka.

Bloglarda okuduktan sonra birkaç ürününü koşarak aldım ve bittikçe de diğer ürünlerini denemeyi düşünüyorum.

Bugün ürünümüz Breaking Down serisinden Reneesme Red Allık

İlk bakışta insana "bu renk allık mı olur ya?" dedirtiyor. Hatta iş yerinde sürmek için çıkarttığımda bu tepkiyi çok defa aldım. Ama kullanımda verdiği renk bu şekilde değil. Kendisi tabiri-i caizse kiremit kırmızısı. Ama yanakta tatlı bir kızmızılığa dönüşüyor. Kalıcılık olarak bence gayet başarılı. Sürdüğüm günlerde akşam hala yanaklarım kırmızı oluyor. Fiyatı 10-13 tl arası bir şeydi.



2 yorum:

  1. Aaa çok ilginç ismi neden öyle onun? Cahil kalmışım azcık. Alıyım hemen bundan yarın ben :) Teşekkürleeer! :)

    YanıtlaSil
  2. Twilight'ın son filminden esinlenilmiş bir seri,o yüzden ismi Bella'nın kızının isminden geliyor : Reneesme :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...