Pages

Cuma, Mart 22, 2013

Essence İlluminating Make Up Base / Yorumu

Merhabalar,
Essence ülkeye girmesiyle çok konuşuldu,çok yazıldı çizildi. Bloggerlardan Essence'i okuyupta Gratislerde fellik fellik aradığımı hatırlıyorum:) Vee Profilo Gratiste bulduğumda yüzümdeki gülümsememi :) Standı gördüğümde bayılmıştım renk renk ambalajları ve fiyatlarıyla beni benden almıştı.

My base hazır bir baz arayışı içerisindeyken bloglarda okuduğum ve çok merak ettiğim bir üründü. Bugün bahsedeceğimiz My Base - İlluminating Make Up Base olarak geçen ürün. Bir de amca oğlu var ona daha sonra geleceğiz :)
Aldım,kullandım ve işte yorumluyorum.
 
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:

 
Kendisi 20 ml şirin mi şirin,minik bir tüpte. (Ben kapağı kırmışım nasıl becerdiysem:)

 
Pompalı olması benim sevmediğim bir durum maalesef. Ürünü ayarlaması çok zor. Hele ki ilk aldığınızda içinde hatırı sayılır bir hava oluyor. Havayı çıkarayım derken tüpün yarısını boş olduğunu farkediyorsunuz :) Hava bittiğinde ise kontrolsüz bir biçimde ürün fışkırıyor.
 
 
 
Buyrunuz içeriği. Maalesef ben içeriklerden anlamadığımdan yorum yapamıyorum. Zaten bir çok blogger arkadaşım bu ürünü yorumladı :)
 

 
Yayılmamış hali bu şekilde. Çok tatlı sedefli bir pembe rengi var.Yapısı çok katı değil,akışkan da değil tam ortası güzel bir kıvamı var.




Yayılmış hali bu şekilde yalnız resim sizi yanıltmasın kesinlikle simli değil. Sadece parlak bir yapısı var. Güzel bir aydınlık veriyor ve disko topuna dönüştirmüyor. Ben aydınlık bir görünüm istediğimde bunu kullanıyorum bazen de Stila renkli nemlendiricimle karıştırıp makyaj bazı olarak uyguluyorum.
 
Fiyatı : 12,90  (3-4 ay önce)
 
 
Sevgiler,saygılar.. 

2 yorum:

  1. Merhaba bende yeni yeni ,akyaj bazi kullanmaya basladim flormar'in bazını aldim memnunum. Essence markasini cok severim bu urunu denemistim ama parlak ve hafif pembe bir yapisi olmasi beni dusundurmustu ve almamistim. Ama kullandigim urun bitince denemek amacli bende essence baz almak istiyorum.

    Bana da beklerim. www.makyajsevdam.blogspot.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba:)
    Emin ol yüzde o pembeliği ve simli yapısı güzel bir görüntüye dönüşüyor. Bence uygun fiyatlı olduğu için denemelisin:)

    Bu arada hemen takipçin oldum:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...