Pages

Salı, Mart 12, 2013

Golden Rose Silky Touch Compact Powder / Yorumu

Merhabalar,
 
Bugün size çok severek kullandığım pudramdan bahsedeceğim. Biz niyeyse pudrayı,fondotenin üzerine ya da fondotensiz sürülmesi gereken,surata tonlarca sürülerek kapatıcılık sağlamasını bekleyen bir nesildik. Yani en azından bizim okulumuzda öyleydi. Genelde fondoeten sürülmez ama pudra hunharca kullanılırdı hem de cilt tonundan 3-5 ton koyusu.. Ben hiç bir zaman koyu renk fondoten ya da pudra tercih eden biri olmadım aksine hiç hoşlanmam ama arkadaşlarım gerçekten öyleydi ve bu meraklarını anlayamazdım. Neyse yıllar sonra pudranın ne işe yaradığını öğrendik. En azından ben öğrendim :)
 
Benim için önemli olan pudranın yüzdeki varlığının belli olmaması,fondoteni sabitlemesi ve pul pul olmaması.
 
Bugün ki pudram Golden Rose Silky Touch. Kendisini tamamen en düşük beklenti ile sırf bir kaç ton koyu gelen pudra ya da fondotenimi eşitlesin diye çok uygun bir fiyata almıştım. Yalnız resimde de göreceğiniz gibi ben hiçbir şey ile karıştırmayarak hunharca kullandım :)
 
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:  
 
  • Bendeki 05 numara,açık tenlilere uyabilecek bir renk.
  • Sarımsı değil,yüzde sarı durmuyor (benim için önemli)
  • 12 gr. bereketli bir ürün.
  • Pul pul olmuyor,
  • Gayet kadifemsi yumuşak bir yapısı var,
  • Fiyatını tam hatırlamıyorum ama uygundu. Tahmini 9-12 tl aralığında.
Ben elimdeki pudralarım bittiğinde tekrar almayı düşünüyorum ki Golden Rose'un aynı amaçla (koyu gelen fondotenlerle karıştırma) aldığım fondoteninden de inanılmaz memnun olduğumdan daha önce bahsetmiştim. Yazı için tık...
 
Sevgiler,saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...