Pages

Pazar, Mart 31, 2013

Garnier Saç Boyası





Merhaba,
Bir hafta aradan sonra mobil olarak en azından bir yazı yazmak istedim:)

Dün akşam saçlarımı boyamak için boya seçmeye gittiğimde bir çok boya arasında kararsız kaldım. İlk tercihim Kolestondu fakat istediğim gibi bir renk bulamadım. Veee Garnierde istediğim rengi bulunca denemeye karar verdim. Resimde görüldüğü gibi renk parlak koyu sarı olarak geçiyor.

Ben bu boyayı sevdim. Peki neden?:

* Çünkü diğer boyalar gibi kokmuyor,hatta güzel koktuğunu bile söyleyebilirim,
*Saçı yumuşacık yapıyor,
*Renk açması başarılı,
*Renk vermesi başarılı,
*Kaşıntı,yanma yapmıyor.

Kalıcılığı için şu an yorum yapamıyorum,ilerleyen günlerde yapabilirim. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam 8.90'dı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...