Pages

Cumartesi, Mart 02, 2013

Loreal Mineral Fondoten #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Bugünün ikinci blog yazısı ile beraberiz :) Sanırım bu bir ilk..

Zamanında gümrük derdi olmadan hunharcar kozmetik alışverişi yapabildiğimiz Strawberry sitesini sanırım herkes biliyordur. Ben de bundan 2-3 yıl önce Strawberryden nasibimi almış,çok memnun kalmış fakat bir daha alışveriş yapmaya fırsat bulamadan gümrük yasağına takılmış insanlardan biriyim. Yani geç buldum,çabuk kaybettim:)

Daha önce aldığım bir far paletinden hiç memnun kalmadığımı bir yazımda söylemiştim. Tabi bunda markasını hiç bilmeden aldığım gerçeğini de unutmayalım.

Ama ordan aldığım bir şey var ki ömrü hayatımda mudaili bir ürün gerçekten görmedim. Hani biter de bazı ürünlerimizi atmaya bile kıyamayız ya bu da öyle işte..

Loreal Mineral Fondoten:
 
Kendisi bahsettiğim gibi Strawberry ganimetlerimin ilk ve sonuncularındandı :)
 
Gelelim benim için güzel yanlarına:
  •  Toz yapıda olmasına ve kuru bir cilde sahip olmama rağmen herhangi bir pullanma yaşamadım,
  • Kapatıcılığı benim için inanılmazdı,
  • Rengi,tenime tam olarak uyuyordu,
  • İpeksi bir dokusu vardı ve cildi pürüzsüz gösteriyordu,
  • Kalıcığı çok iyiydi,
  • Porselen gibi bir görüntü sağlıyordu.
Ben daha sonrasında nedendir bilmiyorum bu fondotenden hiç almadım. Türkiyede satılanların sanırım ambalajları da farklı aynı çıkmaz diye cesaret edemedim. Ama burda satışı varsa kesinlikle tavsiye ettiğim ürünler arasında..
 
Not : Bu fondoten üçlü set halinde satılıyordu,allığı ve makyaj tamamlayıcısı ile birlikte.
 

5 yorum:

  1. Hangi numarası canım bu atmadıysan hala yazabilirmisin bende alıcam şu yakın zamanda ?

    YanıtlaSil
  2. Yakın zamanda attım canım ama sanırım en açık rengiydi Rus beyazlığı sağlıyordu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın almayı düşünüyorum çook beğeniyorum evet ve bayada beyaz tenliyim hangi rengi en açık biliyorsan yazarsan çook sevinicem,oradaki kızlara güvenemiyorum açıkcası yalnış yönlendiriyorlar hep :(

      Sil
    2. gerçekten bilmiyorum keşke atmasaydım :( bir de sanırım Türkiye de satılanlar benim yurt dışından aldığımdan farklı sanırım,fırça renkleri değişik. O yüzden almadan mutlaka testerını iste ve dene.

      Sil
    3. hııı evet bugunku kadında dedi zaten canım ama almış oldum sonuç itibariyle hayırlısı aralarında en açık reng yoktu hafif turuncumsuydu aldığım sanki ama uzun zamandır istediğim için almak istedim artık(:

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...