Pages

Perşembe, Mart 07, 2013

Ruj Dosyası#1 Avon Shine Atract Lipstick

Merhabalar,

Bugün elime ulaşan yeni rujum Avon Shine atrack Lipstick'i tanıtacağım. Kavuşalı daha 7-8 saat olmasına rağmen kendisi ile aşk yaşıyoruz :) Sürekli süresim hatta onu yiyesim geliyor :)

Kendisini şekli şemali şu şekilde :

 
Ambalaj: İnce ve narin (Bayıldım)

 
       Rujumuzun ortasında dudaklara rengi veren ,kenarlarda ise parlaklığı veren alanlar bulunuyor.
 
Bende ki P310 - Cherry Pie
 
 
Duruşu bu şekilde ama dudakta birkaç kez üst üste sürüldüğünde daha kırmızıya kaçan bir pembe oluyor.
 
Gelelim neden sevdiğime:
 
  • Dudakta yumuşacık bir his bırakıyor,
  • Dudağı çok güzel nemlendiriyor,
  • Kesinlikle yapış yapış olmuyor (nefret ederim)
  • Renk vermesi çok doğal ve güzel,
  • Resimlerden de görüleceği gibi etrafındaki şeffaf tabaka hafif ışıltı veriyor
Eksi olarak sadece çok kalıcı değil sanırım. Yani 1-2 saat sonra yenilenmesi gerekiyor. Ama ben her rujda bu sorunu yaşıyorum benim dudaklarımla ilgili bir durumda olabilir bu :)
 
K3 kataloğunda fiyatı 11.70'di.
 
Ben gerçekten sevdim diğer renklerini de almayı düşünüyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...