Pages

Cuma, Mart 08, 2013

Ruj Dosyası#2 Carmina Lipstick

Merhaba,

Ruj dosyamızın ikinci postunda beraberiz..

Bugün ki rujumuz Carmina Lipstick..
Hunca tarafından üretilen Carmina markası aslında önceden kozmetik düekkanlarında bulunabiliyordu. Hatta rastgele alıp,kullanmışığım ve beğenmişliğim vardır. Ama artık sadece Temsilcilerden alınabiliyor. Ben de bir çok Carmina ürünü var. İlerleyen günlerde rujlarını ve diğer ürünlerini göreceğiz.

Hunca çok büyük bir indirim yapınca yaklaşık 6-7 adet rujunu edinmiştim. Bunlardan biri bugün bahsedeceğim ruj.

Kendisinin şekli şemali şu şekilde :

 
Bendeki rengi 335


 
 
Kolumdaki duruşu bu şekilde (flaşlı)
 
Kendisi çok tatlı kırmızıya çalan bir pembe,dudaklarda kuruma yapmıyor ve neredeyse 3-4 saat idare ediyor. Artık sanırım bu seri üretilmiyor. Ben indirim de 3 lira gibi bir fiyata sahip olmuştum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...