Pages

Perşembe, Mart 21, 2013

Avon Color Trend Lipstick Yorumu "Reddy to go"

Merabalar,

Yeni bir rujumla karşınızdayım!
Rujumuz Avon Color trend.. Yeni sayılabilecek bir ürünüm kendisi. Ama gerçekten çok sevdim.
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:

 
Bendeki rengi Reddy To Go
Kendisini şurda bahsettiğim Avon alışverişimde almıştım.

 
 
Gördüğünüz gibi kendisi parlak bir kırmızı,hafif ışıltılı duruyor, dudakları kurutmuyor,güzel renk veriyor. Kalıcılığı fena değil,saatlerce kaldığını söyleyemem.
Ben fiyatı 4.90 iken aldım,indirimdeydi. Ama bence bu kadar uygun fiyata alınabilecek güzel bir ruj.
Ben çok kırmızılık istemediğimde parlatıcımın üzerine azıcık gezdiriyorum. Hafif bir kırmızılık yaratıyorum.
Tek kötü yanı ise asansörlü olması. Daha doğrusu olmaması:) Asansör kısmı sadece açmaya yarıyor,yani elinize alıp biraz fazla çevirirseniz o şekilde kalır haberiniz olsun :)


Diğer renkleri ise aşağıdaki gibi:

** Google görsellerden alıntıdır**


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...