Pages

Çarşamba, Mart 13, 2013

Stila Pocket Palette Lip Gloss Compact / Yorumu

Merhabalar,

Ben oldum olası yapış yapış lip glosslardan nefret etmişimdir. Hele hele bir yere giderken saçlara güzelce fön çekildiğinde,dudağa da pembe bir lip gloss sürüldüğünde o saçlar dudağa yapışır ya.. İnsanın föne de,glossa da,rüzgara da lanet edesi gelir :)

Benim tercihim yapış yapış olmayan ve dudakta ağırlık hissi yaratmayan lip glosslar.
Bugün ki misafirimiz Stila Pocket Palette. Minnacık kare bir cep paleti. Yine zamanın Strawberry ganimetlerinden. Açıkçası stila markasının Türkiye satışı olup olmadığını bilmiyorum. Sadece 2-3 ay önce bir alışveriş sitesinden renkli nemlendiricisini,farını ve pudrasını bulup aldım, sonrasında da yine hiçbir yerde göremedim.

Gelelim paletimize.
Kendisinin şekli şemali şu şekilde:


 
Gördüğünüz gibi alınalı uzun süre olmasına rağmen (pisliği dışında) yeni gibi :)
 
Peki neden?
 
Çünkü inanılmaz yapış yapış bir hissi ve resmen "ben senin dudağındayım" diye bir bağırması var :)
Yakın zamanda bitirilmesi ve tedavülden kaldırılması gereken ürünlerden biri bence.
Rujların üzerine biraz biraz sürerek bitirmeyi düşünüyorum.
Siz siz olun bir yerde bu sevimli paletle karşılaşıp alma gafletine düşmeyin. Yani sizi de tuzağa düşürmesin :) Tabi yapış yapış ürünleri sevmiyorsanız :)
 
Sevgiler,saygılar..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...