Pages

Perşembe, Nisan 11, 2013

Avon Alışverişim#2

Merhabalar,
Öncelikle nedense üzerimde bir ağırlık var ve yazı yazmaya bazen gerçekten çok üşeniyorum. Evet itiraf! Bazen de deli gibi yazı yazasım,sürekli fotoğraf çekesim geliyor yalan değil.. Bütün gün üşengeçliğimin ardından saatlerimiz neredeyse 12'yi gösterirken dengesiz bir kararla yazı yazmaya karar verdim :)

Avon'dan aldığım birkaç şeyi göstereceğim size. Evet sadece göstereceğim,ayrıntılı yorumları daha sonra gelecek maalesef..

Bu arada birkaç yerde kozmetik-makyaj bloglarında alınan şeylerin gösterilmesinin ne kadar saçma olduğuna dair şeyler okudum. Ama bence çok keyifli,ben aldığım şeylerin resmini çekip koymayı sonra da tek tek onları yorumlamayı seviyorum. Muhtemelen bir çok bloggerda öyledir..

Neyse efenim gelelim aldıklarıma:



  1. Ideal Flawless Fondoten
  2. Solutions Hydra Radiance Göz Jeli
  3. Glimmerstick Diamonds Göz kalemi
  4. Glimmerstick Dudak kalemi
  5. 2 adet Avon ColerTrend ruj (renklerine gerçekten bayıldım)
Evet efenim hepsine tek tek değineceğiz kullandıktan sonra.

Bu arada işten çıkmamdan mütevellit müşteri portföyümde ciddi bir açık oluştu :)
Avondan sipariş vermek isteyeyen olursa seve seve yardımcı olurum selsaris@gmail.com mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler,Saygılar,Öpücükler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...