Pages

Salı, Nisan 30, 2013

Avon Colortrend Ruj Yorumu "Nectar"

Merhabalar,merhabalar,merhabalar,
Taşındım,bitti.. Annemin evinde boş boş oturuyorum ve artık blogumla ilgilenme vakti geldi :) Henüz yorgunluğumu atamadım ama yakında bomba gibi olacağım biliyorum.. :)

Bugün konuğumuz fiyatıyla ve rengiyle delice gönlümü çalmış olan ama kalıcılık açısından sınıfta kalmış olan rujumuz Avon Colortrend'in Nectar ismindeki ruju..

Ben birçok açıdan ve ışıkla fotoğraflarını çekmeye çalıştım ki rengi tam anlaşılabilsin. Bence çok doğal ve tatlı bir rengi var. Ve söylemiştim rengine bayıldım zaten.. Daha önceki yazımda amcaoğlu "Tangerine Dream" den bahsetmiştim. Özellikleri onunla aynı sadece sanki kokusu biraz daha hafif ve rahatsız etmiyor gibi. Ama boşverin kalıcılığı yüksek olmadığından kokuya da çok maruz kalmıyorsunuz :)

Gelelim resimlere:



 
 
 
 
Ayrıcaaa.. Yakında blogda Carmina ürünlerinden oluşan minik bir çekiliş yapacağım,katılımlarınızı bekliyorum. :)
 
Sevgiler,saygılar,öpücükler..
 
 
Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

2 yorum:

  1. Bu ruju çok ucuzken alıp deneyeyim dedim. Verdiğim paraya göre normal bir ruj. Kırmızı süreyim ama çok belli olmasın diyorsanız alabileceğiniz bir ruj.Ben başkasına verdim.

    YanıtlaSil
  2. Evet o paraya ancak bu kadar oluyor :) ben de bugünlerde hep bunu kullanıyorum ki bir an önce bitsin yoksa yıllarca çekmece bekleyip çöpe gidecek:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...