Pages

Pazartesi, Nisan 15, 2013

Avon Colortrend Ruj Yorumu "Tangerine Dream"

Merhabalar,
Yine şurda bahsettiğim alışverişimin ikinci tanıtımını Avon'un Colortrend serisinden yapacağım ve hiç uzatmadan fotoğraflara geçeceğim :)



  • Bendeki rengi "Tangerine Dream" turuncu-pembe diyebiliriz,
  • Hafif bir kokusu var bu durum pek hoşuma gitmedi,
  • Kalıcılığı çok uzun değil maalesef,
  • Altına lip balm sürülürse iyi olur birazcık kurutuyor çünkü,
  • Rengi inanılmaz hoşuma gitti tam bir yaz rengi bence,
  • Benim gibi "Fiyatına bakılırsa ben bu olumsuzlukların hepsini unuturum arkadaş!" diyenlenlerdenseniz tüm bunları unutabilirsiniz çünkü gerçekten 5-4 lira civarı bir fiyatı var.
Ben bir rengini daha almıştım,onu da daha sonra gün ışığında fotoğraflarını çekerek sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler,saygılar,öpücükler..

2 yorum:

  1. Bu ruju ben de denemek için aldım. Rengi çok hoş ama ne yalan söyleyeyim pek kullanmıyorum. Kalıcılığını geçtim, hiç kalmıyor:) Çook emanet duruyor malesef...

    YanıtlaSil
  2. Aynen tamamen "ucuz madem alayım bari" diyerek aldım ve bundan öteye gidemedi. Kokusu zaten benim için büyük dezavantaj ve tabii dediğin gibi kalıcılık sıfır! Sürekli tazelemek gerekli ona da kimse uğraşmaz zaten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...