Pages

Salı, Nisan 16, 2013

Avon Ideal Flawless Fondoten Yorumu

Merhabalar,
Bugün gerçekten bayıldığım bir ürünü tanıtacağım size : Avon Ideal Flawless Fondoten!
Kendisini şurda bahsettiğim alışverişimde almıştım. Aldığım tam boy ürün değil meraktan testerını istedim ve sonuç benim için mükemmel oldu!

Kendisinin şekli şemali şu şekilde :




  • Kapatıcılığı bence yeterli -orta derecede- damarlardaki farkı görebilirsiniz,
  • Yapısı kadifemsi,yüzde inanılmaz güzel bir his bırakıyor,
  • Spf 15 içeriyor,ben bu duruma çok önem veriyorum,
  • Transparan özelliği var,yüzde varlığını pek hissettirmiyor,
  • Bendeki rengi en açık rengi olan Ivory,
  • Fiyatı sürekli değişiyor sanırım şu an 27,5 tl.
Sonuç olarak ben tam boyunu almayı düşünüyorum kesinlikle indirime girdiğinde alacağım fondoten budur:)

Sevgiler,saygılar,öpücükler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...