Pages

Çarşamba, Nisan 17, 2013

Bitenler,Çöpe Gidenler..

Merhabalar,
Bugün sanırım ilk büyük çaplı bitenler yazımı yazacağım. Sonunda eskiden püsküden kurtuldum,yeni ufuklara yelken açmaya başlayacağım :)

Kimseyi sıkmadan bakalım neler bitirebilmişim ya da çöpe atmışım:

Cilt Ürünleri:

  1. Nivea Visage Young Arındırıcı Tonik :  Bu toniğin yazısını yazmamıştım çünkü eski bir tonikti,bitsin diye bu aralar kullanmaya başlamıştım sonra farkettim ki ömrü 12 aymış ama ben alalı bayaa oldu. Bundan sonra son kullanma tarihlerine dikkat edeceğim kesinlikle. Bir de içinde paraben olduğunu görünce hemen lavaboya döküp,çöpe gönderdim.
  2. Peach & Pear Duş Jeli :  Hediye olarak gelmişti bana sanırım Gratislerde satılıyor, vucut losyonunu hala kullanıyorum bunu bayıla bayıla bitirdim. Şeftali kokusunu çok sevmesem de meyve kokmak hoşuma gitti :)
  3. Pantene Aqua Light :  Tamamen saçlarımı kolay tarayabilmek için almıştım o işime de yaradı sağolsun.
  4. Gliss Ultimate Repair :  Ayni şekilde kolay saç taramak ve yumuşaklık katmak için almıştım.
  5. Loreal Canlandırıcı Tonik : Aynen Nivea gibi son kullanma tarihi kurbanı oldu,yine paraben de cabası.. Çöpe gönderildi..
  6. Diadermine Arındırıcı Peeling :  Son kullanma tarihi mağduru. Cildime tarihi geçmiş şeyleri sürmemem gerektiğini artık çözdüm sanırım,çöpe gitti.

Dudak & Yanak Ürünleri :
  1.  Maybelline Krem Allık : Artık vaktini doldurmuştu ama çok severek kullandım
  2. Nivea Pearl & Shine :  Şurdaki yazımda bahsettiğim gibi kokusu ve yapısı değişmişti,çöpe gitti.
  3. Stila Pocket Palette Lip Gloss : Şurdaki yazımda nasıl naletlik bir ürün olduğunu anlatmıştım :) Hem alalı çok oldu hem de çekilecek dert değil. Çöpe gitti.
  4. The Body Shop Lip Balmlar : Hesapladım alalı 4.5 sene olmuş,koklaya koklaya çöpe göndermek zorunda kaldım :(
  5. Maybelline Watershine Gloss: Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum gerçekten hiç bakmadan çöpe gönderdim.
  6. Moda Lipgloss: Muhtemeln biri getirdi,ben hatırlamıyorum aldığımı,markayı dahi bilmiyorum. Gerçi rengi ve kokusu çok güzel ama gönderdim.. 

Yüz Ürünleri :
  1.  Loreal Mineral Fondoten : Çok severek kullanmıştım hatta şurda bahsetmiştim ne kadar sevdiğimi. Bu baya önce bitti ben iki renk pudramı ezip karıştırarak kullanıyordum ama farkettim ki kullanmıyorum aslında! Öylece duruyor. Çöpe gitti.
  2. Carmina Hydra Lifting Fondoten : Koyu rengini almışım farketmeden açık renk fondotenlerimle karıştırarak bitirdim. Ürünün ambalajı bence çok saçmaydı. Cam bir şişe ve ürün akacak kadar akışkan değil,nasıl almamızı düşündüklerini hiç anlayamadım.
  3. Max Factor Pan stick : Aldığım gün kırıldı ham bugün ha yarın derken kullanmadım,kullanamadım. Çöpe gitti..
  4. Carmina Fondoten : Çok severek kullandım,rengini çok beğeniyordum,bitti :(
  5. Loreal Mineral Allık : İlk ürünle set olarak almıştım,bitmişti ama atmaya kıyamamıştım,bugüne kısmetmiş:)
  6. Golden Rose Satin Smooting Fondoten : Bu çok beğendiğim değil,onun koyu rengi,ikisini karıştırarak kullandım ve bitirdim.
Daha çok ürün bitirmek istiyorum ki yenileri gelsin. :)
Bu arada bugün twitter açmış bulunmaktayım :)
Selsaris kullanıcı adıyla takip edebilirsiniz.

sevgiler,saygılar,öpücükler..

Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...