Pages

Cumartesi, Nisan 13, 2013

Buradan Bir Miranda Kerr Geçti!

Merhabalar,
Düşündüm de son dönemde en çok beğendiğim kadın kim? Önceden Adriana Lima derdim ama şu sıralar bana fiziğiyle,suratıyla,kıyafetleriyle çok daha güzel gelen bir kadın var : Miranda Kerr!

Arada sıra günlük yaşamından da fotoğraflara rastladığımda kıyafetleri ve makyajı çok hoşuma gidiyor.

Sizlerle de birkaç değişik makyaj foroğrafını paylaşmak istedim. Ben doğal yaptığı makyajları çok beğeniyorum,evet surat herşeyi kaldırabilecek güzellikte fakat bir o kadar da sevimli. Bu sebeple doğal makyajlarda güzelliğinin ve sevimliliğinin ortaya çıktığını düşünüyorum.

Sizce ? :)










 
***Resimler Google Görsellerden alıntıdır***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...