Pages

Cuma, Nisan 05, 2013

Emma Watson Makyajı

Uzunca bir aradan sonra Merhabalar,

Yazamadım çünkü hayatımda kocaaaamaaann bir değişiklik yaptım. 5 senedir çalıştığım şirketimden Pazartesi günü istifa ettim. Hee diyeceksiniz ki daha çok yazman gerekmiyor muydu? Eee 5 yıldan sonra evde kalınca sardım kendimi temizliğe:) Sonra da hasta oldum 4 gündür yatıyorum:) Bundan sonra umuyorum ki iş bulana kadar her gün yazacağım.

Bugün yazımızın konusu Emma Watson. Peki niye Emma Watson?
Çünküüü; Harry Potter'ın ilk çıktığı zamanlarda Emma Watson'ın o küçüklük haline benzetiliyordum. Şu an açıkçası ben çok benzetemiyorum fakat bir resme bakarak makyaj yapabileceğim ve yüz tipi bana benzeyen biri olsun istedim. Bu yüzden Emma Watson biçilmiş kaftan oldu :)

İlk önce birkaç değişik makyaj fotoğrafına bakalım:
Fotoğraflar Google İmages'ten alıntıdır.
 


 
 

 
Veee bu son fotoğrafımız benim ilham aldığım  makyaj oldu. Vallahi anca bu kadar oldu bakalım:)
 
 

Pekiii bu makyajda neler kullandım?
 
 


2 yorum:

  1. gözlerini benzettim emma watsona diğer taraflar nasıldır bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. zaten bence şuan hiç benzemiyoruz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...