Pages

Cuma, Nisan 12, 2013

Essence Forget it! 3 in 1 Concealer Yorumu

Merhabalar,Herkese günaydınlar,Hayırlı Cumalar,

Çalışlanlar için muhteşem sayılan Cuma gününüz güzel ve sorunsuz geçer inşallah :) Ben evdeyim ve miskinlik yapıyorum nasıl olsa :)

Bugün size göstermek istediğim ürün Essence'in concealerı. Yani kapatıcısı. Benim böyle çoklu ürünlere takıntım var nedense illa almam gerekiyor sanki. Bu üründe de birazdan resimlerini göreceğiniz üzere 3 kısım var.


















 
 
Ürün 3.5 gr. Düzenli kullanımda kolayca bitirilebilir,18 ay kullanım ömrü var,Gratisin minnacık ürüne yapıştırdığı milyon tane etiketten dolayı içeriğine göz atamıyoruz..
 
 



Krem rengi olan kısım bidiğimiz kapatıcı kısmı,Yeşil-mavi olan kısım kızarıklıklar için,pembe kısımsa morluklar için.


 
Gelelim yorumlarına:
 
Açıkçası mucizevi şeyler beklemiyordum ve doğal olarak mucizevi işler başarmıyor. Ama şahsi düşüncem çok fazla kapatıcılığa ihtiyaç duymayanlar için uygun fiyatlı bir kapatıcı olarak kullanılabilir. Ben çok fazla kızarıklarım olduğunda fondotenden önce mavi kısmı kullanıyorum ve bir nebze hafifletiyor,pembe kısmı da bazen göz altı morluklarım için tercih ediyorum fakat kalıcılığı çok iyi değil maalesef. Bu yüzden kısa süreli dışarı çıktığımda ya da eve misafir geleceği zamanlarda tercih ettiğim kapatıcım oldu kendisi. Ben aldığımda fiyatı 8,90'dı. Essence satan gratislerde kendisini bulabilirsiniz.
 
 
Not: Şimdi baktım da çok olumsuz bir yazı olmuş gibi geldi,aslında o kadar da olumsuz değildi ama.. :)
 
Sevgiler,saygılar,öpücükler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...