Pages

Cumartesi, Nisan 20, 2013

Essence Sun Club - 01 South Beach / Yorumu

Merhabalar,mutlu haftasonları,
Bugün size minikliğine ve renklerine bayılarak aldığım bir Essence ürününden kendisi minni minnacık bir far paleti. 8 renk bulunuyor ve gördüğünde insanın hemen alası geliyor. Ben de buna kanarak aldım. Fakat ne oldu? Bakalım..


Bendeki 01 South Beach isimli palet,gördüğünüz gibi sağ 4 renk gayet günlük doğal tonlar,sol 4 renk ise daha cıvıl cıvıl tonlar. Yani bakıldığında fiyatına ve minikliğine göre süper bir palet gibi duruyor.
 


Yine Gratis'in etiketlerinden içeriğin tamamına bakılamıyor ama paraben direk dikkatimi çekti,son zamanlarda nedense çok fazla takar oldum içerik meselesine. 12 ay kullanma süresi var ve toplam 7,5 gr.

 
Kahverengi tonlarına ben ilk gördüğümde resmen aşık oldum ama maalesef pigmentasyon olarak başarısız. İlk renk muhteşem bir şampanya rengi ve yapısı diğer renklere göre daha kremsi gibi geldi bana. İkinci sırada ki 2 kahverengi tonunu ise alabilmek için neredeyse kazımanız gerekiyor. Swatchlar için baya bir parmaklamak zorunda kaldım farları.:)( İçerisinde kendi aplikatör ve fırçası var. Ben ilk defa fırçalı bir ürün görüyorum açıkçası bu da çok hoşuma gitmişti.. )



Burda bastırarakta olsa renklerini size gösterebildim ancak 3-5 kat üst üste geçerek. Gönül isterdi ki ilk şampanya rengi ile koyu kayveyi kullanarak smokey yapabilelim ama maalesef mümkün değil. Blending brushı değdirdiğiniz anda silinip gidiyor renkler. Ancak tek renk olarak kullanılıp başka renkle gölge yapılabilir -ki ben öyle yapıyorum-  Balmjovi paletimden herhangi bir renkle gölgelendirme yaparak kullanabiliyorum. Yaz günlerinde ve makyaj fotoğraflarımda sürekli kullanarak bu paleti bitirmeyi planlıyorum. Hee diyeceksiniz ki nerde makyaj fotoğrafı? :) Önümde bir taşınma telaşı olduğundan ve şu an ki evimizde ışık problemi yaşadığımdan pek makyaj fotoğrafı yayınlayamıyorum ama taşındıktan sonra muhtemelen daha çok fotoğraf göreceksiniz :)
 
Fiyatı sanırım 8,90'dı.
 
 
Neyse efendim Essence ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Sevgiler,saygılar,öpücükler..


Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...