Pages

Salı, Nisan 23, 2013

Kahve severlere müjde!

Merhabalar,
Evet buralara uğramayalı yine oldu bir kaç gün(farkında bile değilim kaç gün olduğunun) ama geçerli sebeplerim var! :) Taşınıyoruz ve gerçekten sandığımdan zor bir durummuş bu. Cumartesi günü boşaltılacak olan evimde dün mutfak eşyalarından toparlanmaya başladık. Şu an çay-kahve içecek fincanlarımız ve ikişer tabağımız dışında pek bişeyimiz yok :) Kavanozlar kolilendiğinden çayı kahveyi poşetten dolduruyoruz :)
Neysee, bu evin maalesef rutubetinden,havasızlığından,ışıksızlığından hep şikayet ettik hatta hasta olduk ama garip bir durum. Sonuçta ilk evimiz,kira bile olsa insan alışıyor. Garip bir şekilde hüzünleniyorum işte ama inşallah kendi evimizin yolu açılmış olur böylece.

Kişisel şeyleri bir kenara bırakırsak gelelim asıl konumuza. Son zamanlarda kozmetiklerin içeriklerine kafayı takmış bir insan olarak duyduğum şeyi sizle paylaşmak istedim. Benim eşimin ailesinde "fazlaca" kahve tüketiliyor. Yani bazı gün 3 tane içtikleri bile oluyor. Geçen gün kayınvalidemdeyken doğal peeling yöntemi olarak kahve telvesini önerdi!

Evet efedim bildiğiniz türk kahvesini bir güzel içiyorsunuz sonra telvesi ile yüzünüze,elinize peeling yapıyorsunuz. Kayınvalidem dirseklerine bile uyguluyordu gözümle gördüm:)

İnternette ki araştırmalarımda kahvenin kan dolaşımını hızlandırdığını okudum. Zaten selülit tedavisinde de kullanılıyormuş.

Ben kesinlikle deneyeceğim,denediğimde de yazıyı editleyip yorumlarımı eksik etmeyeceğim:)
Sevgiler,saygılar,öpücükler.




 
 
Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...