Pages

Salı, Nisan 09, 2013

Pure Beauty Multi-Function BB Cream

.Merhabalar,
Blog alemi sayesinde haberdar olduğum (teşekkürlerimi sunarım) ve denediğime hiç pişman olmadığım bir üründen bahsedeceğim. Pure Beaty BB Cream.  Kendisi benim ilk BB krem deneyimim. Ben nedense BB kremin çok işe yaramayacağı önyargısından dolayı hiç bulaşmamıştım. Ama şu an iyi ki bulaşmışım diyorum.

Kendisini şurda bahsettiğim alışverişmin ganimeti. Koskoca Cevahir Watsonsı defalarca tavaf etmeme sebep olan güzellik :)En sonunda sorma zahmetini gösterdim de yerini işaret edebildi stand görevlileri. Mor ambalajlı olanı kalmamıştı zaten bundan da 2-3 tane vardı. Hemen kaptım bir tanesini.

Eve geldiğimde şöyle bir yüzüme sürdüm "ehh" dedim "renkli nemlendirici işte","stila renkli nemlendiricimden ne farkı var ki?" (akışkanlığı hariç tabi ki.. stila tam bir illet:)

Neyse efenim,ertesi gün işe giderken kremsiz olarak bu BB hanımefendiyi uyguladım,üzerine de fondotenimi,allığımı vs.. Ki ben fondoteni uzun süredir sadece yanaklarıma yediriyorum. Cildim çok kuru ve pul pul olma eğiliminde olduğundan burun ve alnıma hiç yanaştırmıyorum. (bu konu hakkında da acil yardıma ihtiyacım var ama ona sonra geleceğiz)

Gittim işyerine efenim,öğlen gibi tuvalate girdim yüzümde güzel bir parlaklık var,makyaj sapasağlam duruyor. (beni makyajımda çabuk uçar)  "allaa alla" dedim,vardır bir hayır..

Akşam eve geldiğimde hala fondotenim sapasağlam duruyordu!
12 saat sonra bile!
Yani bu pembe hanımefendi nemlendirme,renk tonu eşitleme dışında bir de makyajı güzelleştirip sabitliyor...! Yok artık Lebron James!

Gelelim kendisinin şekli şemaline:

 
 
 
        Gördüğünüz gibi pembe parlak bir kutuda,
      • Ambalaj plastikten,ucu pompalı değil,
      • SPF 42 (neden 42 onu çözemedim."Küsüratlı sayı vereyim de salladığım belli olmasın" mantığı mı :) Şaka bir yana güneş alerjisi olan bir insanım o yüzden içimi çok rahatlattı,
      • Katı yapıda değil,bu sebeple yüze yedirmek rahat oluyor,
      • Rengin standart olduğunu söylediler,tam emin değilim ama sanırım tek bir renk seçeneği var(mış).
      • Yazın kesinlikle sür-çık ürünü,çok büyük cilt problemleriniz yoksa hayat kurtarır bence,en azından ben kendim için öyle olacağına inanıyorum,
      • Gerçekten cilt tonunu eşitliyor,
      • Bence kapatıcılığı düşük bir fondoten kadar performanslı,
      • Fiyatı 18,90 (hiç fena değil,nivea,garnier gibi BB kremlerde 15-18 arası gidip geliyor zaten),
      • Makyaj kalıcılığını arttırdığını düşünüyorum,
      • Hafif kokulu,rahatsız etmiyor.

        Sonuç olarak ben çok sevdim,"tam benlik" dedim,severek kullanıyorum ve açıkça söylemeliyim hemencecik bitmesinden çok korkuyorum:)

        Sevgiler,saygılar,öpücükler..


         

      Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder

      Yorumlarınız benim için değerli..

      LinkWithin

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...