Pages

Salı, Nisan 09, 2013

Rival De Loop Professional Stay Make-up Fondoten

Merhabalar,

Daha önceden garip bir şekilde yanlış ürün alma alışkanlığım olduğunu (saç kremi yerine sürekli şampuan aldığımı) bir yazımda yazmıştım. Ahanda şurda. Bu ürün de öyle saf bir anın sonucu işte..

Bloglarda sürekli ismini gördüğüm Rossman'ın dibimde olduğunu görmemle bir gün içeri daldım. Bilmediğim ve fiyatları uygun gelen Rival de loop'u biraz araştırdıktan sonra bir kaç şey deneyebileceğimi düşündüm.

Standon başına gittim-geldim,gittim-geldim ve ne akla hizmetse (!) bu ürünün bir makyaj bazı olduğunu düşündüm! Sanırım Rossman da satılan başka bir baz-renkli nemlendirici yazısı okumuştum onun etkisinde kaldım..

Neyse efendim eve gelir gelmez "la bu fondoten ki!" diye bir ampül yandı saf ve güzel kafacığımda :) Fırçalı-mırçalı ya ona kandım herhalde.

Gelelim kendisinin şekli şemaline:





  • Kendisinden fırçalı bir ambalajı var,içindeki ürün her an dışarı çıkmıyor,fırça kısmını çekmeniz gerekiyor,
  • Uzun süre kalıcılık vaad ediyor,fena denemez ama mükemmel değil,
  • Bendeki "Sand Beige 01" rengi,açık bir renk,sarı alt tonlu olduğunu söylenemez bence(pek anlamıyorum bu alt ton işlerinden ama)
  • Değişik bir kokusu var,bir süre sonra geçiyor ama geçene kadar beni rahatsız etti açıkçası,
  • Sürümü kolay,kadifemsi bir yapısı var,
  • 30 ml gayet yeterli,
  • Fiyatı 14.90,

Açıkçası çok tercih edeceğim bir ürün değildi fakat almış bulundum yine de şaşırttı beni. Ama nedense kullanırken ben rahatsız oluyorum. Eğer Rival de Loop hakkında benim gibi bilgisiz değilseniz ve güveniyorsanız bence fiyatına göre güzel işler çıkartıyor.

Sevgiler,saygılar,öpücükler...







2 yorum:

  1. Şampuan alıcam diye girip saç kremi ile çıkan ve bunu evde fark eden bir ben varım zannediyorum :)))

    YanıtlaSil
  2. Şampuan alıcam diye girip saç kremi ile çıkan ve bunu evde fark eden bir ben varım zannediyorum :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...