Pages

Pazartesi, Nisan 15, 2013

Stila Tinted Moisturizer Yorumu

Merhabalar efenim,
Bugün ki konuğumuz Stila renkli nemlendiricimiz. Ben açıkçası çok fazla blogta bu ürünü görmedim,nerden duydum,nerden takıldım hatırlamıyorum ama hem hafif renk eşitlesin hem de nemlendirici sürme özürlü bir insan olarak nemlendirme amacıyla makyajdan önce uygularım diye almış bulundum. Bir internet sitesinde indirim halindeyken sipariş ettim çok uygun bir fiyatla. Ben geriden gelen bir insan olduğum için sonrasında BB kremler patladı zaten. Şuanda da Pure Beauty BB kremi kullandığımdan Stila'nın pabucu "fiuuuvvv" dama atıldı :)
Şuanda sadece evdeyken,dışarı çıkmayacaksam nemlendirmesi için ya da kısa süreli dışarı çıktığımda kullanıyorum. Bazen de koyu gelen fondotenlerimle biraz rengini kırsın diye karıştırarak kullanıyorum. Lafı çok uzattım sanırım.

Gelelim kendisinin şekli şemaline:










  • Ürün spf 30 içeriyor,
  • Açıkçası herhangi bir kozmetik mağazasında satılıp satılmadığını bilmiyorum ben hiç rastlamadım,bir kaç online alışveriş sitesinde denk geldim,
  • Ürünün yapısı çok katı bana göre,cilde yedirmek ve dağıtmak inanılmaz zor geliyor,beni yoruyor,
  • Renginin standart değil bendeki rengi light 01,
  • Renk eşitlemesi fena değil kızarıkları bir nebze azaltıyor,
  • 7,90 gibi bir fiyata satın almıştım,
  • Nemlendirmesi bana yeterli gelmedi.
  • Ürün 50 ml kullan kullan zor biter :)
Açıkçası Pure Beauty BB kremden sonra bittiğinde bir daha bulaşmayı düşünmüyorum :)

Sevgiler,saygılar,öpücükler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...