Pages

Cuma, Nisan 05, 2013

Yeni Ciciler /Rossman - Watsons Alışverişi

Merhabalar,

Günün ikinci yazısı ile karşınızdayım :) Küçücük bir alışveriş yaptım ve sizinle paylaşmak istedim. Aslında hepsini alalı 2-3 hafta oldu ama bugüne kısmetmiş.

Bakalım neler almışım :



  • Pure Beaty BB Cream'i zaten birçoğunuz biliyorsunuz ben de zaten bloglarda çok övgü duyduğum için aldım :) Yorumları yakında :)
  • Essence All Eyes On Me rimel,
  • Essence Kajal Pencil White,
  • Rival de Loop Long Lasting Fondoten,
  • Rival de Loop Eyeshadow Pencil - White,
  • Essence 3D far,
Yakında hespinin ayrıntılı yazılarını yazacağım yalnız Şu Rival de loop fondoteni tamamen saflığımdan aldım. Benim böyle bir huyum vardır nedense yanlış ürün almak gibi bir saflığım var. Aylarca Saç kremi diye şampuan kullanıdığımı bilirim. Yani her duşta 2 ayrı şampuan kullandığımı :) Markete gidip krem diye şampuan alırdım taa ki annem farkedene kadar :) Bu fondoteni de makyaj bazı sanarak denemek amacıyla aldım. Başında da epey inceledim hayır nerden çıkardım baz olduğunu bilmiyorum ama aldım. İşin güzel yanı fiyatına göre bence performansı yüksek bir fondoten.

5 yorum:

  1. bende şampuan diye saç kremi alıyorum ayda 1 =)

    YanıtlaSil
  2. Peki sen de kullanıyor musun benim gibi :) Ben biri söyleyene kadar farketmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım aldıklarını:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...