Pages

Perşembe, Mayıs 30, 2013

Essence - All Eyes On Me Rimel #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Bir süredir elimde olan ve sonrasında beni çok şaşırtan bir rimelden bahsetmek istiyorum size: Essence All eyes on me!
Kadınlar günü indiriminde Gratis'e maalesef eşimle girmiş bulundum. Kendisi "istediğini al,parası önemli değil ama çabuk ol" insanıdır! Hemencecik bir rimel alayım ucuz olsa da olur mantığıyla Essence standından bu rimeli kaptım. Açıkçası "kirpiklerim zaten uzun ve siyah rimel ne kadar kötü olabilir ki?" diyordum. İlk kullandığım günler bilmiyorum nedendir hiç beğenmedim. Elime bir garip geldi. Fırçası mı küçüktü? Boyu mu kısaydı? Bilemedim. Bir türlü ısınamadım. Zaten ben bu tip fırçalı rimelleri de pek sevmem. Böyle diken diken olacak kılları,kirpiklerimi tarayacak,ayıracak!

Neyse efendim,bu arkadaşla gün geçtikçe bir kaynakştık ki sormayın.. Sanırım elim alıştı biraz daha. Şimdi kirpiklerimi taradıktan sonra harikalar yaratıyor kendisi :) 
 
 
 
Bendeki numarası 01 - Soft Black
Ürün 8 ml.
Açıldıktan sonra kullanım ömrü 9 ay
Kıvrıklık,uzunluk ve extra volum vaad ediyor.
Fiyatı 9.90.
 
Şimdi gözümdeki halini de sizinle paylaşacağım ama kimseyi yanlış yönlendirmemek adına tekrar söylemeliyim : Ben doğuştan uzun ve kıvrık kirpiklere sahibim.
 
 
 
Sevgiler.saygılar..

6 yorum:

  1. canım çok güldüm ya benim eşimde tıpkı seninkisi gibi bende bir yere girdimmi elimi ilk attığım şeyi alıp çıkıyorum yoksa incelemeye kalksam kapının dışına çıkıp hadi hadi diyor:))blogun samimi ve cana yakın sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) gerçekten eşle alışverişe çıkmak bizim gibiler için tam bir eziyet sanırım:)

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım,.
    çekiliş ne zaman sonlanacak bir tarih bellimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bu hafta içi sonlandıracağım farkındayım çok uzadı ama olaylardan dolayı biraz uzatmak zorunda kaldım :)

      Sil
    2. Yayın yapanlar çekilişini sonlandırmadı ama onun için merak ettim:) bakalım bu şanşlı arkadaş kim olcek :P

      kelime doğrulama açık sendede yazarken harf istiyip duruyor benden ona bir bak derim :)

      Sil
  3. Lovermakeup0 adli blogumu yeni actim yorumlarinizi bekliyorum tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...