Pages

Cuma, Mayıs 03, 2013

Flormar Pretty Compact Allık Yorumu

Merhabalar,
Bugün konuğum şirin mi şirin pembiş güzel bir allık : Flormar Pretty Compact.
Sanırım 1-1,5 yıllık önce aldım ve neredeyse hiç bitirememişim. Bir süre sonra muhtemelen çöpe gidecek. O yüzden bundan sonra küçük allıklar tercih edeceğim ki boşuna çöpe gitmesin.

 
 14 gr'lık bu ürün içerisinde çok çok az turunculuk içeren çok tatlı bir pembe. 2 yıl kullanım süresi var. Benimkisi ömrünü doldurmak üzere :( İçerik Watsons güvenlik bandından dolayı maalesef
görülemiyor. Ama ilk sırada Talc var..
 

Fotoğraflarda solda yüzümde hafif uygulanmış hali sağda da koluma yoğun şekilde uygulanmış halini görebilirsiniz.
 
 
 
Açıkçası ben bu ürünü seviyorum ama şu an satışı olduğunu zannetmiyorum.  Ve dediğim gibi bundan sonrasında allık seçimlerinde büyük allık tercih etmeyi düşünmüyorum..
 
Sevgiler,saygılar,öpücükler..

Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...