Pages

Cuma, Mayıs 10, 2013

Gratis Alışverişim

Merhabalar,
Dün kendimi gözü dönmüş bir şekilde Gratis mağazasında buldum. %50 ibaresini bir çok standta görünce de ilk tercihim tabi ki The Balm oldu :)

Açıkçası geçen indirimde de hep The Balm'a yüklendiğimden farklı şeyler denemek istedim. Elime ne kadar ürün aldım,ne kadarını geri bıraktım,ne gel-gitler yaşadım inanamazsınız. Görseniz sanki dünyayı kurtarma görevini bana vermişler ve benim çok muhim bir karar vermem gerekiyor zannedebilirdiniz. Sürekli kaşlarımı çatıp etrafa bakmam da cabası. Bazen Gratis veya Watsons'da beni hırsız zannedebileceklerini bile düşünüyorum. Düşünsenize kaç müşteri bir makyaj kioskunun önünde 20 dakika garip surat ifadesiyle (kıvranır gibi) duruyordur ki?

Ben ya da benim gibiler tabi ki! Teraziyim ben Terazi!! Güzel bir şey gördü mü dayanamam! Alırım elime sonra da başka bir güzel bir şey görünce "Bunu mu alsam yoksa bunu mu?" diye dünyanın en büyük ikilemine düşerim. Hayatım kararır o an karar vermek zorundayım diye..

Neyse efendim dün aynen böyle bir gündü işte benim için. Elimden ne Loreal'ler,ne Max Factor'ler,ne The Balm'lar geçti. Sonuç olarak 3 tanecik şey aldım! İnanbiliyor musunuz? Ben inanamıyorum açıkçası. Hem de bunlardan sadece bir tanesi renkli kozmetik ürünü! Şimdi en büyük imtihanım indirim bitene kadar Gratis'e gitmemeye çalışmak.

Tekrardan Taksim'e taşındığımdan uzun zamandır uğramadğım İstiklal Caddesi  Gratis'ten yaptım alışverişimi. Kalabalıktı ama ürünler bitmemişti.

Açıkçası gözüm kalmadı değil,bir çok şeyde gözüm kaldı. Ama gerçekten elimde fazlasıyla yetecek kadar makyaj malzemem var ve çöpe gittikçe içim acıyor o yüzden bu yazıda gördüğünüz fotoğraf kalabalık olmayacak.



* Eklips Blender Make-up Sponge,
* The Balm Stainiac,
* Sebamed Q10 Lifting Eye Cream

Yorumları daha sonra gelecek,henüz hiçbirinin kutusunu bile açmadım. Sadece blender süngeri şöyle bir kenarından mıncıkladım o kadar:)

Sevgiler,saygılar,öpücükler.


Twitter : selsaris


4 yorum:

  1. Sadece bu kadar sey mi aldin ? Seni gercekten tum ictenligimle tebrik ediyorum :-) ben dayanamadim ne kadar ivir zivie varsa topladim . Bana da beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi ilk ben de bir sürü şey doldurdum elime koluma ama sonuç bu oldu :)

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsiniii :) The Balm Stainiac i bende çok merak ediyorum artık birdahaki sefere kaldı
    benim aldıklarıma da bakmak istersen beklerim :)
    http://mel-makyajkutusu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanakta çok kullanma şansım olmadı ama dudakta bence çok doğal ve tatlı bir rengi var ben aldığım günden beri ruj sürmüyorum bunu kullanıyorum:)

      Sil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...