Pages

Çarşamba, Mayıs 29, 2013

Günün Ojesi - Pastel 52 Numara #NOTD

 
 
Merhabalar,
İkinci kez günün ojesi yazısı yazıyorum,açıkçası keyif almıyorum da değil hani:) Renkli renkli tırnakların resmini çekmek çok eğlenceli:)
 
Pastel ojelerle ilgili düşüncelerimi bir önceki oje yazımda yazmıştım. Tam bir oje özürlüsüyüm ve bu özrümü bir nebze de olsa kolaylaştıran tek oje markası Pastel!
 
Bugün yine bahara ve yaza uygun bir renk seçtim. Pastelin 52 numaralı ojesi. Mavi alt tonlu bir pembe olan bu ojeyi 2 kat olarak uyguladım. Tırnaklarımdaki yamuk yumuklukları,bozuklukları mazur görün lütfen. Ben gerçekten bu konuda çok beceriksizim:)
 
Sevgiler,saygılar.
 
 
Not : Bugünlerde çok fazla Pastel oje postu var ve bunlar sanırım firma tarafından bloggerlara gönderilmiş. Benim yazdıklarım satın alınmış ve bana ait ojelerdir. Hatta satışları bile var mı bilmiyorum en az 2 yıllıklar :) Bilg.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...