Pages

Perşembe, Mayıs 23, 2013

Günün Ojesi - Pastel #NOTD

Kısa bir aradan sonra tekrardan Merhabalar!
Bugün aha önce blogumda hiç görmediğiniz bir şey var: Oje! Yaklaşık 1 senedir hiç oje kullanmıyorum. En son sanırım düğün günümde oje sürdüm.Sonrasında ev işleri ve yemek olaylarında uğraşamayacağımı düşündüğümden ve tırnaklarımı sürekli kısa kestiğimden oje sürmemeye karar verdim.Bugün eşyalarımı toparlarken ojelerim geldi elime ve hazır tırnaklarım da birazcık uzamışken "neden olmasın" dedim:)

Ben oje sürdüğüm zamanlar hiçbir zaman "her gün oje değiştiren kız" olamadım maalesef. Ayrıca bu konuda becerikli de değilim. Hayatta beceremediğim şeylerden biri de kesinlikle oje sürmek! Doğru düzgün sürmeyi becersem bile kesinlikle oraya buraya değidirir bozarım ojeyi :) Bundan dolayı kolay kuruyan ,düzgün yayılan oje tercih ederim ve kesinlikle favorim Pastel!

Bugün bu renk elime geçince içimden "Tam bir bahar ve yaz ojesi" dedim ve sürmeye başladım. Açıkçası o kadar ojeden uzak kalmışım ki asetonum var mı onu bile bilmiyorum :)
Neyse efendim hazır sürmüşken fotoğraflayıp paylaşmak istedim.

Pastel No: 20



Hala satışta olan bir renk midir açıkçası bilmiyorum. Alalı en az 2 sene olmuştur.

Saygılar,sevgiler..

Twitter :selsaris
Mail     :selsaris@gmail.com


NOT : Çekilişi bir aksilik olmazsa 31 Mayısta bitirmeyi planlıyorum. Katılımla ilgili korkumdan dolayı bitiş tarihi vermemiştim ama 12-13 kişi benim için yeter de artar bile :) Teşekkürler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...