Pages

Çarşamba, Mayıs 29, 2013

Kot Gömlek Güzelliği #Denim Shirt

Merhabalar,
Son zamanlarda gömleklere takmış durumdayım. Normalde gömlek giyen bir insan değildim ama bu aralar dallı,güllü şirin gömleklerle ortalıkta salınır durumdayım. Hele hele hafif makyaj ve yeniden saklandıkları yerden çıkarttığım ojelerimle kendimi çok iyi hissediyorum:)

Bugün kot gömlek kombinlerinden bir kaç fotoğraf paylaşmak istedim sizlerle..  Kot gömlekleri bir süredir etafta görüyordum meğersem modaymış. Ünlüler de dahil olmak üzere herkes "Denim Shirt" giymeye başlamış.. :)
Buyrunuz resimlere..
 
 
 
 
 
 
 
 
Bu kombine bayıldım...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*** Resimlerin tümü Google İmagesten alıntıdır.***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...