Pages

Pazartesi, Mayıs 06, 2013

Neutrogena Tek Adımda Makyaj Temizleme Jeli / Yorumu

Merhabalar,
Bugün,eğer sizde benim gibi sürekli rimel ve eyeliner kullanıyorsanız ve makyajınızı temizlerken bunların akıp bulaşmasından nefret ediyorsanız,mucizevi bir ürünle tanıştıracağım. Kendisi Neutrogena tek adımda makyaj ve yüz temizleme jeli.

 
Ürün pompalı şişede ve 153 ml. Orjinal pompası bu şekilde değil,benimkisi taşınma telaşında kedimiz tarafından düşürülerek kırıldı:) Bende eski bir sıvı sabun pompasını taktım. Tam oluyor benim gibi kazaya kurban gidenlerin aklında bulunabilir:)


Ürünün yapısı sıvı sabun kıvamında beyaz renkli. Yağsız ve hipoalerjenik. Benim hassas cildimde herhangi bir sorun yaratmadı. 6 ay kullanım ömrü var. 6 ayda da çok rahat bitirilebilecek bir ürün. Benimkisi neredeyse yarısına inmek üzere :)
 
 
Nasıl kullanılıyor?:
Yüzünüzü hafif ıslatıp,elinize yeterli miktarda ürünü alıp yüzünüzü yıkıyorsunuz. Genelde ikinci uygulamaya gerek kalmıyor ama gerek kalırsa göz makyajına bir miktar daha kullanılabilir. Köpürtün,köpürtün ve yıkayın:) İşte bu kadar :)
 
Peki ben ürünü neden sevdim? Neden almalısınız?:
Makyajı çok güzel temizliyor,yüzümü yıkayıp,kafamı kaldırdığımda yüzümde akmış bir göz makyajı görmüyorum,tertemiz bir surat görüyorum :) Bu mükemmel bir his. Çok pratik benim gibi tembeller için ideal yani :) Eğer benim gibi kuru bir cildiniz varsa arkasından hemen nemlendirmeniz gerekiyor -ki bu da güzel ben cildimiz nemlendirmeyi hep unutuyordum.
 
Son olarak fiyatı farklı mağazalarda 15-18 tl arasında değişiyor.  Ben Watsonsdan sanırım 16.90'a aldım..
Pratik bir şekilde makyajınızı temizlemek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Sevgiler,saygılar,öpücükler..
 

Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...