Pages

Cuma, Mayıs 24, 2013

Pastel Ruj No:28 / Ürün Yorumu

Merhabalar,Günaydınlar,
Aslında resimlerini daha kendi evimdeyken (1 ay oldu) çektiğim ve yazmak istediğim bir ruju tanıtacağım bugün size. Ben kırmızı ruja aşık bir insanım,hele hele doğru makyajla kullanılıyorsa bayılırım. Fakar bir süredir normalde çok kullanmamama rağmen elim farlara gidince kırmızı rujun yüzünü unutttum nerdeyse..
 
Rujumuzun Numarası 28. Dudağı kurutmuyor,sürümü çok kolay,hafif parlak bir bitişi var,mavi alt tonlu bir kırmızı.  Hani eskiden "ruj kokusu" diye bir şey vardı bilir misiniz? Bu ruj kokusu olayını ben uydurdum şu anda ama gerçekten vardı böyle birşey! Ve ben ondan nefret ederdim. İşte bu ruj maalesef o kokuya sahip. Ama şunu da merak etmiyor değilim,koku beklemeyle alakalı olabiilir mi acaba? Çünkü aldığımda nasıl koktuğunu gerçekten hatırlayamıyorum.
 
Neyse efendim,bu bu güzel ve kırmızı arkadaşımızı sadece eyeliner ve rimel sürülmüş gözle bir dönem baya bir kullandım. Buyrunuz resimlere..
 
 
 
 
Sevgiler,saygılar..
 

2 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...