Pages

Salı, Mayıs 07, 2013

Rival De Loop Young Eyeshadow Pencil / Yorumu

Merhabalar,
Bugün bir yerden iş görüşmesi için çağırdılar,aslında katıulmayacağımı iletmiştim fakat tekrar aramaları üzerine gideceğim. Heniz kafamda bir makyaj ve bir saç dahi yok! Zaten siz bu yazıyı okurken ben çoktan hazırlanmış olacağım :)
 
 
Bugün size Rival De Loop Young'un kalem farından bahsedeceğim. Açıkçası Rossman'da uygun fiyatlı olmasıyla dikkatimi çekmiş ama almaya cesaret edemediğim bir markaydı. Çünkü hiç duymamıştım. Sonrasında ufak bir blog araştırması yaptım (makyaj bloglarına sonsuz teşekkürümü sunarım:) ve kullananları görünce almaya karar verdim.
 
 

Bendeki rengi 11 - Frosty White. Sedefli bir beyaz. Kullanım ömrü 36 ay,ancak biter zaten.
 
 


Sürüldüğünde duruşu bu şekilde.
 
 
Dağıtıldığında ise bu şekilde aydınlık bir görünüm bırakıyor. Yapısı çok kremsi değil ama sertte denemez. Sürerken öyle kayıp gitmiyor kısacası. Açıkçası ben hiç dağıtıp,far olarak kullanmadım. Göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum ve gün sonuna kadar göz pınarımda kalıyor.
 
 
Ben bu kalem farı Rossman'dan 3-4 tl gibi bir fiyata aldım. Rossman'a bir daha yolum düşerse (eski evimin orda vardı) farklı renklerini de denemeyi düşünüyorum çünkü kalıcılık olarak memnun kaldım.
 
 
Sevgiler,saygılar,öpücükler..
 
 
Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...