Pages

Cuma, Mayıs 17, 2013

Watsons Silicon Facial Cleansing Pad

Merhabalar,
Dün yazdığım yazı da bahsettiğim gibi, kuru bir cilde sahibim ve makyaj yaptığımda topaklanma sorunu yaşıyorum. Tabi bunda cildimi düzenli nemlendirmemem,bakım yapmamamın da büyük payı var.

Watsonsda görür görmez denemeye karar verdim ve aldığım günden beri sürekli kullanıyorum. Köpük temizleyicimi pede sıkarak yüzümü dairesel hareketlerle temizliyorum. Bence peeling kullanmak için de çok kullanışlı. Kılları sert değil,yumuşacık. Cilde zarar vermiyor. Temizleme işleminden sonra cildinizde yumuşaklığı ve canlılığı farkedebiliyorsunuz. Bence sadece kan dolaşımı sağlaması için bile tercih edilebilecek bir ürün.

Fiyatı 4.90. Watsonslarda bulabilirsiniz.


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...