Pages

Pazartesi, Temmuz 01, 2013

Avon Glimmerstick Diamonds #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Uzuuun bir aradan sonra burdayım ve tekrar yazıyorum. Açıkçası blogla ilgilenmeyi çok özledim ama her şeyde olduğu gibi bu işte de bir kere bırakınca bir yerden yakalamak zor oluyor sanırım.. Bu arada tatile gittim,evlilik yıl dönümümü kutladım, tüm takip ettiğim bloggerların yazılarını günü gününe okudum :)
 
Ve evet, şimdi bugüne kadar en memnun kaldığım göz kalemimle karşınızdayım! Avon Glimmerstick Diamonds! 
 
 
Bendeki rengi Emerald Glow. Adından da anlaşılacağı üzere içerisinde küçük ışıltıları olan koyu bir yeşil kendisi. Bir kere sürdünüz mü gözden çıkması hiçte kolay olmuyor :) Ben alt kirpik diplerime uygulamayı tercih ediyorum ve günün sonunda makyajımı temizlediğim de tek çıkmayan bu arkadaş oluyor :)
 
Asansörlü yapıda olan bu kalemin 24 ay kullanım ömrü var. Ben bir kaç katalog önce 6-7 tl gibi bir fiyata aldım. Farklı renkleri de mevcut. Sanırım Avon göz kalemi işini gerçekten iyi beceriyor :)
 
Siz de akmayan kalem istiyorsanız Avon kataloglarına bir göz atın derim:)
 
Sevgiler,saygılar..

1 yorum:

  1. Bendede twilight sparkle var ummadigim kadar guzel bu kalemler akmiyor tanma yapmiyor

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...