Pages

Pazartesi, Temmuz 15, 2013

Avon Glimmerstick Lip liner #Ürün Yorumu

Merhabalar, merhabalar,
 
Bazen içimden "böyle sürekli ara veren,güncel yazı girmeyen blogger olur mu?" diyorum. Sonra silkelenip kendime geliyorum ve aslolan cevabımı veriyorum kendime : "Ben ilk olarak sıkı bir blog takipçisi sonrasında ise blog yazarıyım!" Evett! Aynen öyle. Ben blog takip etmeyi çok seviyorum. Henüz bloğumu hergün güncelleyebilecek kapasiteye erişemedim maalesef :) Bu da böylece günün itirafı olsun :)
 
Bugün aslında neredeyse hiç kullanmadığım bir makyaj ürününden bahsedeceğim size : Dudak kalemi! Sanırım o 90'lardaki "sadece dudağın kenarını kahverengi bir kalemle çerçeveleme" olayı benim psikolojimde derin yaralar açmış! Dudak kalemi denildiğinde aklıma direk Seren Serengil ve kahverengi dudak kalemi geliyor maalesef..  Çok korkunçtu.. Gerçekten bak..
 
Neyse.. Bir şekilde Avon siparişimle birlikte gelen bir dudak kalemi bu : Avon Glimmerstick Lip Liner.
 
 
 
Bendeki rengi Terracota. Aslında katalogda çok daha pembemsi bir renk olarak görünüyordu. Avon bazen kataloglara yanlış basıp sonra duyuruyla yanlışları düzeltebiliyor belki de öyle bir şeyin kurbanı oldum,bilmiyorum.. Aynı serinin göz kalemlerinin ne kadar iyi olduğunu biliorsunuzdur hatta bir kaç önceki yazımda bahsetmiştim. Bu dudak kaleminin de hiç kuru bir yapısı yok. Sürümü çok rahat ve kalıcılığı  da fena değil. Asansörlü olması kullanım rahatlığı sağlıyor.
 
Siz de kalem açmaktan sıkıldıysanız bence Avon'un Glimmerstick serisini deneyebilişiniz..
 
Sevgiler,saygılar..


2 yorum:

  1. bende bu kalemin pembe rengi var
    ve gerçekten çok güzel
    bende yeni sipariş verdim göz kalemi onlarda çok kullanışlı güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Teekkürler :) Evet bence de seri olarak çok kullanışlılar ama keşke benimki de pembe tonlarda olsaydı :( bilemedim işte bir dahaki sefere inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...