Pages

Cuma, Temmuz 05, 2013

Essence I Love Stage - Far Bazı #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Bugün size Essence'in Far bazını anlatacağım : I love Stage. Kendisi ilk far bazım. Daha önce hiç baz ürünler kullanmamıştım,blogumu açmadan önce çok sık makyaj bloggerlarını takip ettiğimden aldığım ilk Essence ürünlerinden biri bu olmuştu.
 
Açıkçası o zamanlar çok fazla far kullanmayı da seven biri değildim. Artık kahverengi tonlarda far sürmeyi çok seviyorum.
 
 
Gördüğünüz gibi rengi koyu gibi görünse de göz kapağında eşitleniyor. Fırçalı bir ambalajı var,elle göz kapağına güzel uygulanabiliyor ya da Ecotools Airbrush Concealer fırçasıyla.
Bayağı bereketli bir ürün kulanım süresi içinde bitirebileceğimi zannetmiyorum.
Farın kalıcılığını arttırıyor,rengini belirginleştiriyor. Ama dediğim gibi ilk tecrübem olduğundan açıkçası bir kıyaslama yapamıyorum ve konuyla ilgili tavsiye verecek durumda değilim sanırım:)
Çok fazla bloglarda bahsedildiğinden açıkçası her yerde yazan şeylerle sizi sıkmak istemiyorum :)
Açıkçası benim ihtiyaçlarımı karşılayan bir ürün oldu..
 
Bildiğiniz gibi Essence Ürünlerini Gratis ve Rossmanlarda bulabiliyorsunuz.
Fiyatı 7-8 tl civarında.
 
 
Sevgiler,saygılar..
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...