Pages

Cumartesi, Temmuz 06, 2013

Gel Eyeliner Yapımı #DIY

Merhabalar,
Bir süre önce gel eyelinerlara taktım kafayı,almadım ama niyeyse.. Benim böyle uyuz bir yanım vardır. Bazı şeyleri niyeyse pahalı bile olmasa almıyorum.  Gel eyeliner dışında bir örnek vermem gerekirse Garnier Kapatıcı Roll-on mesela. Yok yani almıyorum nedense,alamıyorum! :)
 
Aslında yakın zamanda bir gel eyeliner aldım ama onun yazısı sonra :) Tam yorumlayabilmem için biraz daha kullanmam gerekiyor.
 
Neyse bir videoda gördüm,eyeliner yapıyorlardı. Benim de hali hazırda malzemelerim vardı ve "Neden olmasın?" dedim :)
 
Buyrunuz fotoğraflarla birlikte nasıl yaptığımı anlatayım:
 
 
 
Malzemelerim:
 
  • Rimmel London Siyah Far - Çok fazla kullanmıyordum ilk tercihim oldu:)
  • Yapacağımız eyelinerı koyabileceğimiz minik bir kap/kutu
  • Karıştırmak için çubuk/kaşık/kürdan
  • Herhangi bir nemlendirici krem ya da vazelin. Açıkçası ben vazelinin daha iyi olacağını düşünüyorum. Ama bu da fena olmadı hani :)
 
 
 

 
 Gördüğünüz gibi siyah farı kazıyarak minik kavanozuma döktüm.
 
 
En başta tamamını kazımadım,belki yer yeterli olmaz diye..
 
 
Bir miktar acı badem kremimi de minik kavanozuma döküp,karıştırıyorum..
 
 
Son olarakta malzemelerimizi hunarca karıştırıyoruz :) Ben içinde herhangi bir pütür kalmasın diye iyice karıştırmaya çalıştım ama yapısı biraz kalın oldu. En kısa sürede vazelin alırsam biraz katarak incelteceğim.
 
 
Gözümde duruşu da bu şekilde. İlk gel eyeliner denemem olduğundan maalesef çok güzel süremedim..
 
Sizin farklı fikirleriniz var mı? Varsa lütfen bana da iletin:)
 
Sevgiler,saygılar..
 


4 yorum:

  1. Anlatimin icin tesekkurler canim. Bende liner olarak genellikle siyah yada renkli farketmez farlarimi islatarak liner fircasiyla liner cekiyorum kalici hemdeguzel oluyor tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Evet bence senin dediğin gibi daha kullanışlı çünkü bu şekilde kremi ayarlayamayabiliyorsun:)

      Sil
  2. Cnm bide mat ruj yapımı yada allık yapımini anlatrmsn

    YanıtlaSil
  3. Krem allık yakında blogda olacak inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...