Pages

Salı, Temmuz 16, 2013

Yeni Alışverişler / Rossman - Avon

Merhabalar,
 
Aslında bu alışverişleri yapalı bir kaç hafta oldu, fotoğraflar çekildi ve tembel blogger beklendi :)
Çekilişimi sonuçlandırdıktan sonraki hafta Avon siparişim geldi.
 
 
 
 
Windscape Parfümlerden biri benim biri de eşimin. İndirim vardı,bizim de parfümlerimiz azalmıştı denemek istedik.
Avon Moroccan Argan Yağım bitmişti. Çok memnun olduğum için anında yedekledim.
Avon Roll-on larda kampanya vardı fakat kullanma imkanımın oldu ve pek beğenmedik maalesef. Koyu renkli kıyafetlerde renk açma gibi bir durumu var. Eşimin çok sevdiği bir tişörtü maalesef bu roll on yüzünden giyilmez duruma geldi..
Avon Mini Lipstick  çok sevimli görünüyordu dayanamadım :) Gramaj olaak normal rujlarla aynı ama boyut olarak küçük. Nasıl alınmaz ki :)
 
Gelelim Rossman alışverişimize..
 
 
Garnier Çarpıcı Renkler  artık benim açık ara tercih ettiğim saç boyası oldu gerçekten. Kalıcılığı,kapatıcılığı,fiyatı her şeyi mükemmel. Kesinlikle saçını boyayan herkese tavsiye ederim. Ben artık bu rengin biraz daha açığına boyamaya başladım onda da sonuç harika gerçekten. 
Neutrogena Daily Scrub çok merak ettiğim bir üründü. Şu an hala kullanma aşamasındayım. Bir süre sonra postunu hazırlayacağım.
Isana Sprey ilk Isana ürünüm olur kendisi :)
Rival de Loop Gel eyeliner : Sonunda bir gel eyeliner aldım ya ölsem de gam yemem. Yakında yorumları gelecek.
Rival de loop Young kalemtraş : Çok sevdiğim bir kalem farımı hiçbir kalemtraşa sığdıramıyordum buna sığdı sonunda :)
 
Sevgiler,saygılar..


2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,rossman iyidir aslında bazı ürünleri hariç umarım memnun kalırsın saç bakımından.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım hiç fena değil gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...