Pages

Perşembe, Ağustos 01, 2013

Rival De Loop Young Gel Eyeliner #Ürün Yorumu


Tembel bloggerdan kocaman bir merhaba,
Ramazanın da gelmesini bahane bilerek "ay benim hiçbir şey yapacak halim yokk!!" tavırlarım 20 gündür devam ediyor. Bloga yazı yazmak ne kelime elimi bile kaldırmıyorum :)
 
Neyse bu arada kendime bir jel eyeliner almayı başardım , tebrik ediyorum kendimi. Ve Rival de Loop Young'ın gel eyelinerını seçtim. Neden peki? Çünkü genelde herkesin çok fazla bilmediği şeyleri deneyerek eğer güzelse yorumlamayı seviyorum.
 
 
Kendisi gördüğünüz gibi buzlu minicik bir kavanozun içerisinde. Bendeki rengi 01 Carbon. 4 ml ürün var içerisinde ki konu gel eyeliner olunca fazla bir miktar bile :) 6 ay kullanım süresi var ki 6 ayda biteceğini de zannetmiyorum.
 
Gelelim görüşlerime: Ben bir süre sonra grileşen eyelinerları maalesef sevemiyorum. Bunda böyle bir problemle karşılaşmadım simsiyah olduğu yerde duruyordu saatler sonra bile. Bu cümleden anlayacağınız üzere kalıcılığı da inanılmaz. Hatta Neutrogena temizleyicimle bile temizlediğimde tam çıkmayabiliyor.
Bence fiyat-performans açısından çok uygun bir ürün.
Rival de Loop Rossmanlarda satılıyor. Yaklaşık fiyatı 7-8 tl civarında.
 
Sevgiler,saygılar..

2 yorum:

  1. Begenmene cok sevindim. Bende netteki yorumara bakarak aldım 2 rengini ileride 2 rengi ile bir suprizim olacak blogumda .

    bloguma gelirsen cok sevinrim :)

    YanıtlaSil
  2. Evet şaşırtıcı şekilde memnun kaldım :) İzlemeye aldım, beklemedeyim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...