Pages

Pazar, Eylül 15, 2013

Neutrogena Pink Grapefruit Daily Scrub / Ürün Yorumu



Merhabalar :)
Çok boşladığımın belki siz farkında değilsiniz ama ben fazlasıyla farkındayım ve gerçekten çok rahatsızım bu durumdan. Neyse ki aldım elime laptopumu veee buradayım.
 
Bu süre içinde aldığım yeni ürünleri uzun uzun kullanıp notlarımı aldım, bazılarının fotoğraflarını çektim , bazılarınınsa daha fotoğrafını çekemeden yarısına geldim :) Bir sürü biten ürün biriktirdim, video mu çeksem resimlerini mi çeksem diye düşündüm durdum, işe girdim, işe gittim-geldim, bir şeyler yazmak istedim yazamadım :)
 
 
Ve bugün bahsedeceğim üründe bu zaman içinde uzunca kullandığım ve artık yorumlama hakkına sahip olduğum bir ürün. Neutrogena'nın  günlük kullanım için uygun görülen ve siyah noktaları ve sivilceleri azaltma iddiası olan Pink Grapefruit Daily Scrub'ı.
 
 
 
Öncelik olarak kendisi muhteşem bir kokuya sahip! Ben gerçekten çok beğendim. Zaten oldum olası limon-portakal-greyfurt gibi meyvelere aşığımdır! Bu yüzden koku açısından herhangi bir problemim olmadı.
 
İçerisindeki tanecikler gerçekten çok minik, o yüzden ciltte herhangi bir rahatsızlık veya acıtma-çizme olmuyor -ki zaten günlük kullanım için böyle olması gerekiyor.
 
Ben büyük bir beklenti ile aldım. Çünkü günlük kullanım için bir peelinge ihtiyacım vardı ve bunun sivilce karşıtı bir şey olması çok işime geldi. Sivilce açısından problemli bir cildim var, çok hassas olduğundan güneşte,stresli anlarda ya da iyi temizlenmediğinde anında yüzümde sivilce pörtlüyor! :)
Kullandığım ilk günler çok memnundum fakat yüzümden sivilceler çoğalmaya başladı. Hadi dedim sivilce ürünlerinin genelde böyle bir handikapı vardır,ilk günler sivilceleri şöööyle bir çoğaltır son ra da kurutur. Ama olmadı arkadaşlar,yüzümdeki sivilceler gittikçe çoğaldı ve geçmesini beklerken geçmedi. Maalesef ürünü bıraktım, haftada en fazla 1-2 kez peeling olarak kullanmayı denedim. Sorun düzeldi.
Kullandığım başka bir üründen de olabilir belki ama benim günlük kullanmayı bıraktığımda çoğalan sivilcelerim geçti. 
 
Cilde gerçekten güzel bir parlaklık veriyor , kullanımdan sonra gözeneklerinizin temizlendiğini hissedebiliyorsunuz, tatlı bir ferahlık veriyor fakat kurutuyor.
 
O yüzden sizin de benim gibi hassas bir cildiniz varsa haftalık peeling olarak kullanılabilir fakat günlük olarak önermiyorum.
 
Fiyatı : 13-17 tl arası.
 
Sevgiler,saygılar..





6 yorum:

  1. Ben de neutrogenanin peelingini kullaniyorum ama mavi olanini, gunluk olarak kullandigimda sivilce cikarmiyo blogumda yazdim bakabilirsin bilgilerine :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hemen bakacağım:)

    YanıtlaSil
  3. Sivilceli ciltler icin dese de ne yazik ki uzmanlar aktif sivilceler uzerine peeling uygulanmasina kesinlikle karsi cikiyor cunku uygulanan peeling ile sivilceler daha cok yayiliyor belki bu yuzden sivilcelerde artisa neden olmustur :)

    YanıtlaSil
  4. Olabilir gerçekten inanılmaz bir artış oldu ben de buna bağlıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Sozde sivilce ve siyah noktalara karsi olan yuz temizleme jeli cildimin kuru olmasina ragmen yuzumde hic sivilce yokken sivilcelere sebep oldu kesinlikle onermiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...